Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat LEEK inderdaad, maar als het om centen gaat mag je die heldenstatus in de prullenbak gooien.Ik wil hem ook niet meer bij ons he. Maar dat leek me een speler die altijd neen zou zeggen tegen Anderlecht omwille van zijn verleden en toch wel heldenstatus bij ons.
I know, ik maak me geen illusies. Maar er zijn uitzonderingen.Dat LEEK inderdaad, maar als het om centen gaat mag je die heldenstatus in de prullenbak gooien.

Elke speler is te koopDat LEEK inderdaad, maar als het om centen gaat mag je die heldenstatus in de prullenbak gooien.
Over hoeveel uitzonderingen spreken we dan? 0,1% van alle profvoetballers?I know, ik maak me geen illusies. Maar er zijn uitzonderingen.
Nuja, zolang ie niet tekent maakt het me niet![]()

Waarom niet? Toch 7 jaar bij ons gezeten. Zou het ook wel zonde vinden moest hij dat doen.Maar Rafa zal wel niet het meeste pijn doen waarschijnlijk om te zien spelen in een mauve shirt?![]()
Als Anderlecht hem het beste contract biedt, waarom zou hij dat dan moeten laten schieten? De botox en de vullingen van zijn madam zijn niet gratis hoor.I know, ik maak me geen illusies. Maar er zijn uitzonderingen.
Je vergeet Percy lion TauMisschien wel, maar ik kan me voorstellen dat het nog méér pijn deed bij Rensenbrink, Staelens, Degryse of Vargas voor sommigen.

Zou een onbegrijpelijke transfer zijn in mijn ogen. Jaar of 4 te laat voor Anderlecht.
Daarnaast stoort het me mateloos aan die kerel dat die hier ondertussen al, wat is 't, 10 jaar ofzo rondloopt en nog geen Nederlands spreekt.
Dat is eigen aan Israëli zeker?Zou een onbegrijpelijke transfer zijn in mijn ogen. Jaar of 4 te laat voor Anderlecht.
Daarnaast stoort het me mateloos aan die kerel dat die hier ondertussen al, wat is 't, 10 jaar ofzo rondloopt en nog geen Nederlands spreekt.
Ja maar dat mag je niet zeggen.Dat is eigen aan Israëli zeker?