Transferthread 2020-2021 (Binnen- en Buitenland)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zwijgt. Het ging nog één jaar goed, niet toevallig het jaar dat Verbeke mee de transfer lijnen uitzette. Nu hij weer weg is zittzn we terug op de Bayat/Hentoray carrousel. En 't ziet er naar uit dat de komst van Hein dat alleen maar versterkt heeft, waar ik ook al schrik voor had bij zijn aanstelling dit seizoen

Zucht
Ook de reden wss dat Verbeke het daar voor bekeken hield?

Louwagie en Bayat die hun wil per se wouden doordrukken bij veel transfers?

Murillo is niet naar de bank gevlogen toen hij uit vorm was. Dus uw punt houdt geen steek.

Murillo zijn vormpeil is trouwens beginnen dalen omdat Kompany het weer in zijn hoofd heeft dat de back niet meer mogen overlappen. Dan moet ge niet verbaasd zijn dat uw aanvallende back ineens minder presteert.
Hij is niet naar de bank gevlogen: hij zat al Panama laatste speeldag voor de winterstop, waardoor Sardella in de ploeg was gekomen...
Hij deed het niet slecht, waardoor Murillo er niet meer inkwam de daarop volgende weken. Als hij dan eens inviel in die matchen, dan deed hij het ook verre van goed, idem tegen Waasland-Beveren waar hij nog eens mocht starten. Bewijst gewoon het gelijk van Kompany.

Ik vind het veel te gemakkelijk om zijn lager vormpeil gewoon af te schuiven op instructies van Kompany.

Lang een dikke nek? Wat lees je hier toch allemaal. Waanzin. Typische trash talk van personen die niet eens een minuut van Club gezien hebben dit seizoen met uitzondering van een samenvatting. :LOL:

Moet die twee het toch ook nog eens op een hoger niveau zien doen. Lokonga zie ik wel graag bezig, mooie voetballer maar om nu te zeggen dat die een stap hogerop kan nu... Misschien eens Europees volgend seizoen om te zien wat ze waard zijn.

Die kapitaalsverhoging is ook maar om de schulden weg te werken, geen idee waarom veel supporters denken dat dat money in the bag is om transfers mee te doen.
Inderdaad, maar dan is een grote put van de schulden al weggewerkt. Ik denk eigenlijk ook niet dat ze er een geheim van gemaakt hebben dat ze hun schulden willen zuiveren door nog 1 of meerdere jeugdspelers te verkopen, zoals Doku. Dus ergens moet je ook niet verschieten dat ze door Kompany massaal in de belangstelling worden gezet, het is niet alleen voor de prestaties op het veld. Ze hopen deze zomer een Sambi of andere gewoon te verpatsen.

Reageer eens niet zo gepiqueerd op alles. Je hervalt in uw hatelijke 9lives-gewoontes
Heeft dan ook gelijk. Begin die constante "prikjes" ook wel moe te worden. Gebeurd het andersom staat hier weer alles op zen kop. Welke meerwaarde haalt hij met "anderlecht transfer" te vernoemen in zijn post. Niks, gewoon uitdagen omdat je weet dat er op gereageerd gaat worden. Mag ook veel korter op de bal gespeeld worden door de mods.

Club gaat hier gewoon weer los met de vingers in de neus kampioen worden. 14 punten los staan. Gaat snel als al die andere ploegen maar punten van elkaar afnemen.

Heeft dan ook gelijk. Begin die constante "prikjes" ook wel moe te worden. Gebeurd het andersom staat hier weer alles op zen kop. Welke meerwaarde haalt hij met "anderlecht transfer" te vernoemen in zijn post. Niks, gewoon uitdagen omdat je weet dat er op gereageerd gaat worden. Mag ook veel korter op de bal gespeeld worden door de mods.

Club gaat hier gewoon weer los met de vingers in de neus kampioen worden. 14 punten los staan. Gaat snel als al die andere ploegen maar punten van elkaar afnemen.
Geen enkele ploeg huurt zoveel spelers zonder aankoopoptie als jullie, had absoluut niet de intentie om te provoceren, maar deze 2 transfers zijn typisch wat jullie de laatste tijd doen (wegens omstandigheden) maar wij hebben geen
budgetproblemen dus ik begrijp de intentie van Mannaert niet

Lang een dikke nek? Wat lees je hier toch allemaal. Waanzin. Typische trash talk van personen die niet eens een minuut van Club gezien hebben dit seizoen met uitzondering van een samenvatting. :LOL:
Had in Nederland wel degelijk die reputatie natuurlijk, ik denk dat het vooral daarvan komt. :)

Reageer eens niet zo gepiqueerd op alles. Je hervalt in uw hatelijke 9lives-gewoontes

om on-topic te blijven:

Lol, ben kik ni gepiqueerd , maar ik moet toch met alles niet akkoord gaan wat hier gezegd word , ja wij huren , maar zijn we de enigste die huren of verhuren ?

Waarom moet Sardella eigenlijk per se spelen terwijl Murillo en Mykhailichenko duidelijk allebei beter zijn?
Toch enorm vreemd?
Lees de kranten eens .
Hier anders zijn men antwoorden veel te kort en word ik weer op de vingers getikt .

Murillo is niet naar de bank gevlogen toen hij uit vorm was. Dus uw punt houdt geen steek.

Murillo zijn vormpeil is trouwens beginnen dalen omdat Kompany het weer in zijn hoofd heeft dat de back niet meer mogen overlappen. Dan moet ge niet verbaasd zijn dat uw aanvallende back ineens minder presteert.
Speelt niet omdat hij hinked vant veld ging , daarvoor misschien al wat last gehad .
Btw , we kunnen beter zwijgen over de backs en focussen op het scorend vermogen dat er niet is imo ....

Had in Nederland wel degelijk die reputatie natuurlijk, ik denk dat het vooral daarvan komt. :)
Ik vind dat die heel timide overkomt, je ziet wel dat hij zich soms laat opnaaien maar hij zet snel zijn koppeke weer recht en doorgaan. Zijn ajax periode heb ik natuurlijk geen zicht.

Tarik Tissoudali naar AA Gent voor een bedrag tussen de 700k en het miljoen, met daarbovenop ook een doorverkoop percentage. En dat voor een speler die binnen 5 maanden einde contract is.
Hij zal daar zelf een miljoen per jaar gaan verdienen.

Gent is echt wanhopig.

Over uw rare wissels , bwah , welke rare wissels zie jij ?
- Gewoon al de basisplaats van Sardella boven Murillio
Als Murillio dan fit is zet hij hem nog liever linksback terwijl er daar ook nog 2 zijn (Myk + Lawrence)
- Gisteren Larsen eraf voor Mukairu en Amuzu laten verder doen
- Dauda erop terwijl die telkens bewijst 3 niveau's te kort te komen

Ik heb het zo stilaan gehad met zijn systeem en uitleg + het feit dat hij telkens andere matchen kijkt en niets leert
Miazga is een kopper, maar geen voetballer. Die vertraagt het spel zo gigantisch hard en de tegenstander weet het ook hé. Druk op Delcroix en die bal geraakt niet weg vanachter. Dan blijft ge het ook nodig vinden om bij elke uittrap 3 van uw eigen spelers in de 16 te houden waardoor het 3 minuten duurt voor ge over de middellijn zijt. El Hadj/Vlap/Nmecha/de flanken/Sambi moeten telkens zo laag die bal komen ophalen om van daar die actie te maken.
Eerst zijn systeem met inverted wingbacks, dan echte wingers, en nu mogen ze weer niet overlappen. Sorry dat werkt niet, uw flankaanvaller staat telkens tegen 2 man en er zit geen variatie in.
Hoekschoppen en vrije trappen. Daar zit geen enkel gevaar in. Kunt ge op trainen hé

Tarik Tissoudali naar AA Gent voor een bedrag tussen de 700k en het miljoen, met daarbovenop ook een doorverkoop percentage. En dat voor een speler die binnen 5 maanden einde contract is.
Hij zal daar zelf een miljoen per jaar gaan verdienen.

Gent is echt wanhopig.
niet altijd blindelings op de cijfertjes in de gazet af gaan (al zou ik er niet van verschieten hoor)
Ziet er ook wel een toffe manager uit, die Groeneveld. Precies een deelnemer aan Temptation Island

694

Vukotic zou naar Antwerp gaan, what the actual fuck 😅 😅 😅

En Refaelov mogelijk terug naar Israël?

Dimata naar Espanyol.

Indien verplichte aankoopoptie en/of een groot deel van het loon overgenomen, wederom knap werk van Verbeke.

Edit: Toch nog een 2 de medische keuring blijkbaar gezien de blesuregeschiedenis.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan