Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat zeker proberen in de laatste km. Eerder hoeft niet, heeft ie al in het verleden gedaan en blies zich zo vervolgens op..Remco zou nu gewoon moeten gaan, kans is bestaande dat Pogacar gewoon bij Del Toro zou blijven
Hij heeft elke bergrit (blijkbaar) met z'n verstand gereden en vandaag heeft hij overschot tov de concurenten omdat ze iets meer met hun krachten gewoekerd hebben.Beste klimdag ooit voor Remco?
Etavopivat is een lichaamsvreemde stof. Daardoor is ze zeker aantoonbaar. Bovendien wordt ze zelf afgebroken in metabolieten die op hun beurt ook aantoonbaar zijn. De producent van het middel geeft bovendien alles door oa aan Wada.- En waarom zou hij niét al 7 jaar belazerend bezig kunnen zijn?
- Je bent nogal stellig dat middelendoping heden ten dage onmogelijk is, maar is dat echt zo?
- Met het biologisch paspoort kan je plotse veranderingen detecteren, maar het zegt an sich niets over de beginsituatie (de "nulmeting") he.
- Voorts staan de wetenschap en de farmaceutische industrie ook niet stil, cfr. bv. Etavopivat, zoals ook vermeld in onderstaande post:
Maar wat mij vooral met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid doet veronderstellen dat Pogacar het spel bepaald niét clean speelt, is de haast prehistorische dominantie die hij tentoonspreidt, een dominantie die al meer dan 50 jaar totaal ongezien is.
En dat allemaal terwijl er voor de rest enkel gesproken wordt over nivellering, marginal gains, "procentjes" (bij)winnen, geoptimaliseerde diëten, stickers die van frames gekrabd worden om lichter naar boven te kunnen rijden...
![]()
![]()
Pure & onversneden volksverlakkerij, daar ruikt het uren in de wind naar.
[Echter veronderstel ik dat ik hem ergens nog dankbaar moet zijn ook voor al de "gekregen" uren, tijd die vrijgekomen is nu ik door zijn ridicule alleenheerschappij - na 3 intensief volgende decennia - al enkele jaren koerskijker af ben,
].
Beste klimdag ooit voor Remco?
Moeilijk in te schatten, maar echt wel heel goed want die lijkt niet eens op de limiet te zitten. Ik geef hem een kans om deze rit te winnen. Toch als Pogacar zich te veel met Del Toro bezig houdt.