Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En voor wat en waarom? Het zijn nog 2 weken, ze kunnen beter een plaspauze houden.UAE de grootste villains in de koers ooit, wat is dit zeg. Een etappe die 10 jaar geleden nog een halve sprintersrit zou geweest zijn![]()

En voor wat en waarom? Het zijn nog 2 weken, ze kunnen beter een plaspauze houden.
Dan nog zie ik het echt niet. De aankomst is in een lange afdaling / vlak. UAE kan hier winnen maar dat is verre van zeker (<50% kans). Dus ik heb echt geen idee wat ze hier aan het doen zijn. Laat anderen werken se.Boeit hun allemaal geen hol dat het nog 2 weken zijn, die geraken niet leeg hoor.
Erger dan US Postal, erger dan ook maar iets dat ik me kan herinneren, maar om één of manier zijn ze er in tegenstelling tot andere veel te dominante en arrogante teams in het verleden er in geslaagd om fans en pers niet "vijandig" te maken.
Die lachen iedereen in hun gezicht uit hé, maar niemand heeft het blijkbaar door. Ik snap ook oprecht niet hoe de UCI hier nog mee kan lachen. Het is gewoon heel slecht voor het wielrennen als meer dan de helft van de WT teams zelfs de kans niet meer krijgt om te winnen.
Ja Evenepoel is inderdaad goed omringd zeg duidelijke verbetering zijn transfer van SQS naar RB![]()

Hoelang gaat decauwer nog zagen over het feit dat remco geen helper meeheeft.
We weten dat nu al meer dan een uur.
inderdaad maar moet je dan daar echt een uur plus over zagen het zal de situatie nu niet veranderen.tjah hij veranderd van ploeg zogezegd om beter omringd te zijn en zit dan in zo'n rit helemaal alleen terwijl je meerdere drinkbussen per uur nodig hebt dat is dus een hoop eigen krachten dat je moet verspillen. Dit is echt wel een slechte situatie.
inderdaad maar moet je dan daar echt een uur plus over zagen het zal de situatie nu niet veranderen.
we weten het nu al move on