Tour de France 2026

UAE de grootste villains in de koers ooit, wat is dit zeg. Een etappe die 10 jaar geleden nog een halve sprintersrit zou geweest zijn :laugh:

UAE de grootste villains in de koers ooit, wat is dit zeg. Een etappe die 10 jaar geleden nog een halve sprintersrit zou geweest zijn :laugh:
En voor wat en waarom? Het zijn nog 2 weken, ze kunnen beter een plaspauze houden.
Pogacar gaat Vingegaard toch niet proberen te lossen op een klim van 4de categorie? :unsure:

En voor wat en waarom? Het zijn nog 2 weken, ze kunnen beter een plaspauze houden.

Boeit hun allemaal geen hol dat het nog 2 weken zijn, die geraken niet leeg hoor.
Erger dan US Postal, erger dan ook maar iets dat ik me kan herinneren, maar om één of manier zijn ze er in tegenstelling tot andere veel te dominante en arrogante teams in het verleden er in geslaagd om fans en pers niet "vijandig" te maken.

Die lachen iedereen in hun gezicht uit hé, maar niemand heeft het blijkbaar door. Ik snap ook oprecht niet hoe de UCI hier nog mee kan lachen. Het is gewoon heel slecht voor het wielrennen als meer dan de helft van de WT teams zelfs de kans niet meer krijgt om te winnen.

Ja dit is tempo voor de rit te winnen niet gewoon controle.

Pogacar heeft veel charisma dat maakt dat de vijandigheid tegenover hem nog niet zo groot is alhoewel ik toch ook boe geroep hoorde op de Tourmalet.

Hopelijk haalt de vlucht het, ik wil VDP vs de rest zien en niet nog eens Pogacar die iedereen oprolt

Boeit hun allemaal geen hol dat het nog 2 weken zijn, die geraken niet leeg hoor.
Erger dan US Postal, erger dan ook maar iets dat ik me kan herinneren, maar om één of manier zijn ze er in tegenstelling tot andere veel te dominante en arrogante teams in het verleden er in geslaagd om fans en pers niet "vijandig" te maken.

Die lachen iedereen in hun gezicht uit hé, maar niemand heeft het blijkbaar door. Ik snap ook oprecht niet hoe de UCI hier nog mee kan lachen. Het is gewoon heel slecht voor het wielrennen als meer dan de helft van de WT teams zelfs de kans niet meer krijgt om te winnen.
Dan nog zie ik het echt niet. De aankomst is in een lange afdaling / vlak. UAE kan hier winnen maar dat is verre van zeker (<50% kans). Dus ik heb echt geen idee wat ze hier aan het doen zijn. Laat anderen werken se.

Ja Evenepoel is inderdaad goed omringd zeg duidelijke verbetering zijn transfer van SQS naar RB :oi22:

Niet de eerste keer deze Tour ook. Gewoon ondermaats tot nog toe. Hindley is slecht (ok, die heeft gemikt op laatste week) en Van Gils nog niet bekomen van die val in rit 2 (of was het 3). Maar dan nog zou ge mogen verwachten dat een Tratnik of Cattaneo hier zouden bij moeten zijn.

GVD, was dat irritant tunetje al even naar mijn onderbewustzijn verbannen, moeten de promowagens dat zonodig doorheen de tourkaravaan liggen toeteren :angry:

Hoelang gaat decauwer nog zagen over het feit dat remco geen helper meeheeft.
We weten dat nu al meer dan een uur.

tjah hij veranderd van ploeg zogezegd om beter omringd te zijn en zit dan in zo'n rit helemaal alleen terwijl je meerdere drinkbussen per uur nodig hebt dat is dus een hoop eigen krachten dat je moet verspillen. Dit is echt wel een slechte situatie.

tjah hij veranderd van ploeg zogezegd om beter omringd te zijn en zit dan in zo'n rit helemaal alleen terwijl je meerdere drinkbussen per uur nodig hebt dat is dus een hoop eigen krachten dat je moet verspillen. Dit is echt wel een slechte situatie.
inderdaad maar moet je dan daar echt een uur plus over zagen het zal de situatie nu niet veranderen.
we weten het nu al move on

Wordt een moeilijke strijd tegen Trek dat want die hebben in de breedte een hele sterke ploeg als er een vluchtersrit is gaan die bijna altijd meerdere renners mee hebben.

Renaat altijd maar weer die overdaad aan motos verdedigen.

Winnaar zit vooraan denk ik UAE precies geen interresse meer, Foss gaat het niet alleen dichtrijden.

Winnaar zit normaal gezien nu wel vooraan hé. Met 2 of 3 man dat werkt in het peloton komen ze er niet.

Terug
Bovenaan