Agony Well-known member Vandaag om 16:51 #1.641 shiftyke zei: Ik zie potentieel voor een nieuw nevenklassement Klik om te vergroten... Eindelijk eens content zijn met buspunten op de wielermanager
shiftyke zei: Ik zie potentieel voor een nieuw nevenklassement Klik om te vergroten... Eindelijk eens content zijn met buspunten op de wielermanager
H Horse Well-known member Vandaag om 17:04 #1.642 17u en nog geen bal gezien, dus dat is allemaal door die bosbranden?
Hans Moleman Well-known member Vandaag om 17:05 #1.643 Horse zei: 17u en nog geen bal gezien, dus dat is allemaal door die bosbranden? Klik om te vergroten... De mannen van Alpecin zitten hier nog op een terraske zelfs.
Horse zei: 17u en nog geen bal gezien, dus dat is allemaal door die bosbranden? Klik om te vergroten... De mannen van Alpecin zitten hier nog op een terraske zelfs.
Dr. Spaceman Active member Vandaag om 17:13 #1.644 Ik ga het toch weer hard missen, 2 maand sport met eerst het WK en dan nu de Tour.... Het zwarte sportgat loert om de hoek al
Ik ga het toch weer hard missen, 2 maand sport met eerst het WK en dan nu de Tour.... Het zwarte sportgat loert om de hoek al
Rub1con Active member 50 minuten geleden #1.645 Renaat en José hun gediscussieer zal ik toch nie missen. Jongens, da’s gewoon niet aan te horen. Kan me nie voorstellen dat die elkaar graag hebben
Renaat en José hun gediscussieer zal ik toch nie missen. Jongens, da’s gewoon niet aan te horen. Kan me nie voorstellen dat die elkaar graag hebben