Top 3 "huis merken"

1) Boni Cookie dough roomijs --> lekkerder dan Ben&Jerry's imo
2) De hazelnootpasta van Delhaize (https://tinyurl.com/mwn9zm7y linkje, want ze hebben soorten) --> beste choco op de markt imo
3) Sprits koeken met chocolade van Delhaize --> die koeken zijn zoooo lekker, 21% boter :shy:

En als er nog een vierde bij mag, de tiramisu van Boni is echt verdomd lekker :drool:

Ik vind sowieso dat huismerken tegenwoordig vaak betere producten maken dan gevestigde waarden. Toch zijn er uitzonderingen: cola moet bij mij Pepsi zijn, ketchup van Heinz (tomaat) en Zeisner (curry), passata van Elvea, pasta van De Cecco, de witte Magnum is ook onovertroffen, ...
 
1) Boni Cookie dough roomijs --> lekkerder dan Ben&Jerry's imo
2) De hazelnootpasta van Delhaize (https://tinyurl.com/mwn9zm7y linkje, want ze hebben soorten) --> beste choco op de markt imo
3) Sprits koeken met chocolade van Delhaize --> die koeken zijn zoooo lekker, 21% boter :shy:

En als er nog een vierde bij mag, de tiramisu van Boni is echt verdomd lekker :drool:

Ik vind sowieso dat huismerken tegenwoordig vaak betere producten maken dan gevestigde waarden. Toch zijn er uitzonderingen: cola moet bij mij Pepsi zijn, ketchup van Heinz (tomaat) en Zeisner (curry), passata van Elvea, pasta van De Cecco, de witte Magnum is ook onovertroffen, ...

Die tiramisu is idd zot goed. Mijn wekelijkse guilty pleasure. Dan werk ik de volledige bak in 1x binnen en ben ik de rest van de avond misselijk.
 
Geen idee of het die is, maar je moet die niet vergelijken met zelfgemaakt maar met andere pre-made tiramisu's uit de supermarkt ;)

Zo goed als alles is lekkerder/gezonder/... als je het zelf maakt (als je het deftig kunt natuurlijk) :p
 
Geen idee of het die is, maar je moet die niet vergelijken met zelfgemaakt maar met andere pre-made tiramisu's uit de supermarkt ;)

Zo goed als alles is lekkerder/gezonder/... als je het zelf maakt (als je het deftig kunt natuurlijk) :p

Er zijn gradaties in lekkerder hé. Die boni tiramisu smaakt gewoon in de verste verte niet als tiramisu. Chocolade pudding of vanille pudding smaakt gewoon niet zo veel verschillend dan als je die zelf maakt. Chocomousse is niet zodanig verschillend met de zelf gemaakte versie.

Is er een verschil, ja dat wel. Maar het verschil is nog aanvaardbaar. Voor tiramisu is dat in mijn ogen gewoon niet het geval. En zodanig veel werk is het maken van tiramisu nu eigenlijk ook niet met een keukenrobot. Allez ik heb die toch al meermaals gemaakt, en ik ben nu geen keukenprins.

Al moet ik eerlijk zijn dat ik nog niet direct een deftige tiramisu in de supermarkt ben tegengekomen. Meestal is dat van die chemische smaakbrol...
 
Idem van Aldi, New Yorkers koekjes, Delinut hazelnootpasta en de Lasagna, vroeger standaard ook Kwakies en Golden Power (in studententijd denk ik gemakkelijk 1 per dag, Golden Power, niet Kwakies... Alhoewel, Kwakies toens misschien ook dagelijks).
 
Precies nog niet vernoemd, maar die tomatensaus palazzo van de aldi, is toch veruit de beste tomatensaus die er te vinden is.
 
Om het eens niet over ROMMEL te hebben
Ik vind de bananen, jonagold appelen, kerstomaten,... van Boni niet te onderscheiden van de MERKEN. En vele malen goedkoper.

Want ahja, ook voor groenten en fruit zijn er huismerken!!!
 
Geen idee of het die is, maar je moet die niet vergelijken met zelfgemaakt maar met andere pre-made tiramisu's uit de supermarkt ;)

Zo goed als alles is lekkerder/gezonder/... als je het zelf maakt (als je het deftig kunt natuurlijk) :p
Tis die, en smaken verschillen maar net zoals jou vind ik hem wel echt lekker. Grappig dat er een discussie rond ontstaat :tongue: Vers zal beter zijn (mits goed gemaakt) maar ik kan ook zo een potje (zo een kleintje) naar binnen werken met smaak :biglaugh: Zou ik het op tafel zetten voor gasten? Nope, uiteraard niet, maar dat zou ik met een merkproduct ook niet doen.
 
Het fruit in de Aldi vind ik echt wel van lage kwaliteit...

Die druiven :help:
maar ook aardbeien, appels , bananen.....

Ik ga graag naar de Aldi, maar niet voor fruit.
 
Precies nog niet vernoemd, maar die tomatensaus palazzo van de aldi, is toch veruit de beste tomatensaus die er te vinden is.
Omg inderdaad, pasta met die tomatensaus en dan nog een halve kg gehakt erbij.

Sinds kids af aan één van mijn favoriete gerechten. Zo simpel, zo lekker :love2:
 
Ik vind de olive & pomodori pesto van de Aldi heel lekker, maar die is sinds - ik vermoed - een jaar niet meer te krijgen daar. :( De gewone rode pesto die er nu is kan er imo echt niet aan tippen. Al lang op zoek naar een pesto die erop lijkt, maar tot nog toe niet gevonden. Vroeger had Sacla (oké, geen B-merk) een olive & pomodri variant, maar ook deze is al lang verdwenen...
 
Ik ben het verdwijnen van de cannelloni in de aldi nog altijd niet te boven... :'l
 
Ik vind de olive & pomodori pesto van de Aldi heel lekker, maar die is sinds - ik vermoed - een jaar niet meer te krijgen daar. :( De gewone rode pesto die er nu is kan er imo echt niet aan tippen. Al lang op zoek naar een pesto die erop lijkt, maar tot nog toe niet gevonden. Vroeger had Sacla (oké, geen B-merk) een olive & pomodri variant, maar ook deze is al lang verdwenen...

Ik heb ergens het vermoeden dat het niet al te "bon ton" in de ogen van leveranciers en de grote voedingsbedrijven wanneer een wit product beter is dan de merkproducten :p.

Ik heb al een paar keer gemerkt dat een wit product plots "verdwijnt" wanneer het te goed is. Een voorbeeld. de 365 tartaarsaus van delhaize kreeg ooit 9/10 ergens als review in een krant. Paar maanden later verdween het uit de rekken om nooit meer terug te keren :p.
 
Ik heb ergens het vermoeden dat het niet al te "bon ton" in de ogen van leveranciers en de grote voedingsbedrijven wanneer een wit product beter is dan de merkproducten :p.

Ik heb al een paar keer gemerkt dat een wit product plots "verdwijnt" wanneer het te goed is.
Mja, toch wel raar omdat het daar echt jarenlang werd verkocht, maar kan natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan