Action PC PS5 PS4 XBOX SWITCH Tomb Raider I-III Remastered

Laatst bewerkt:
  • Geweldig
Waarderingen: Ares
Ben aan het denken om het misschien te proberen leren spelen met K+M of zelf gewoon enkel Keyboard, ipv controller, blijkbaar werkt dat best goed voor de tank controls, de analoge stick en de tank controls vond ik in elk geval al wat weird :p
 
Heel veel klassiekers in de jaren 90 gespeeld, maar Tomb Raider kon me voor één of andere reden nooit echt bekoren. Natuurlijk ooit wel eens opgestart met een demootje...because...maar daar bleef het bij. Third person games waren sowieso al niet mijn meest favoriete genre en we hadden toen (in 1996) ook nog de 486DX4 in huis, waar dat spel naar alle waarschijnlijk geen noot op vooruit ging. Ik herinner me alleszins nog een schokfestijn...dan schuif je dat snel opzij. Toen TR2 uitkwam, 1997, was het kalf al verdronken: het kon nooit op tegen het glorieuze jaar waarin Quake 2, Dark Forces, GTA, Carmageddon, TA, Blood, etc etc... uitkwamen.

Maar...nu ga deze remaster wel eens een kans geven.
 
best niet gebruiken of ge krijgt geen trophies... staat er ook bij op hun site en ik kan het bevestigen.
Was het zelf niet van plan, maar zag wel al dat niet alle trophies gelocked worden, sommige zaken unlocken wel. Blijkbaar kan je alle levels skippen, dan 1 vijand verslaan nog eens level skippen en je krijgt de trophy voor uitspelen zonder medkits en enkel met main wapens. Wat dan wel niet unlockte waren de speedrun trophies. Nuja zelf ga ik alles gewoon spelen
 
Alle, nog één chapter en we zijn door Peru! Heb het mezelf weer meteen lastig gemaakt door naar trophies te kijken en dingen te proberen die het spel alleen maar moeilijker maakte. Zou er beter niet naar kijken en als ik het uit heb kijken om het te herspelen en dan alles wat te doen. Vind de game wel de max so far. de muziek blijft geweldig.
 
Gisteren-avond toch ook maar ff gedownload; mensenlief, wat was die bediening toen anders :biglaugh: .
Maar ook: dat zit ergens blijkbaar nog zo diep in muscle-memory, dat ik Lara niet deftig aan de praat krijg met de moderne besturing; tank-besturing it is dan maar 😂
 
Drukt keer op start/options!!
Maar laat diene mens nekeer. Sommige hebben ne triangle fetish he. Was waarschijnlijk ook zwaar fan van Madonna destijds 😬🤣

Menne legit speedrun is naar de zak btw. St Francis Folly heeft hem genekt. Wat een kutlevel, dat moest ik met tank controls doen (sloooooooow want ik ben die dus niet meer gewoon). Moderne ging van langs geen kanten en dan ook nog een halfuur bezig geweest om diene secret op te pikken onderaan met dat timed deurke... godver.

Die bronze trophies be damned. Ik ga het gewoon uitspelen.
 
Denk dat ik die speedrun ook wel wil overwegen, maar niet als eerste run. Ik heb wel al gemerkt gisteren dat als je het spel op pauze zet je timer door loopt, maar als je in photo mode gaat niet! Dat kan wel handig zijn om eens na te denken zonder tijd te verliezen. Ik ga ook opbiechten, die photo mode is wel iets waar ik mijzelf moet op wijzen niet te veel te gebruiken want je kan zo heel je level door gaan en kijken waar je naartoe moet enzo, pakt een beetje de exploratie weg, maar soms is het sterker dan mezelf xD
 
🧐 de timer loop niet door in photo mode? Thanks en noted voor de NG+ run dan.
De ingame timer in elk geval niet. Als je naar dat kompas gaat zie je hoe lang je in je level zit en daar loopt die gewoon door. Maar ik heb eens als test mijzelf in photo mode gezet en naar de WC geweest enzo en de timer was niet verdergelopen. Dus als de game voor de speedrun kijkt naar de ingame tijd, dan kan je zo wel even pauzeren.
 
Er zijn eigenlijk niet zo veel trophies waarvan ik denk, amai die zijn echt moeilijk buiten de no medipack achievement. Voor de rest lijkt het me gewoon veel werk.
 
Terug
Bovenaan