Shooter PC PS5 PS4 XBOX Tom Clancy’s The Division Heartland

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
tdh.png


release: 2023
genre: survival action shooter
dev: Red Storm Entertainment

/!\ free-to-play

The Division trekt naar het hart van Amerika.

Tom Clancy’s The Division Heartland is a free-to-play survival action multiplayer shooter that will take Division Agents to a new rural location, the midwestern American town of Silver Creek. It’s a quiet hamlet that has been ravaged by the Dollar Flu and become a hotbed of Division activity thanks to the secrets it hides.

Fight together in 45-player player-versus-environment-versus-player Storm Operations against a group of dangerous Rogue agents, an aggressive faction known as the Vultures, all while surviving a lethal virus.

Heartland is a standalone game that doesn’t require previous experience with the series but will provide an all new perspective on the universe in a new setting. Those interested in participating in its early test phases can sign up here.

 
Heartland isn’t the only new game in development. The Division will also be coming to mobile platforms for the very first time, bringing the universe to an even wider audience. We’ll have more details on this exciting project at a later date.

please don't

Hopelijk een BR game…

Hopelijk zijn ze niet mee op de f2p battle royal-trein gesprongen.

iemand gaat teleurgesteld worden :laugh:
 
Da's toch echt geen game voor PvP. Dat zie je nu al met de Dark zone. Met zo'n uiteenlopende builds is dat niet speelbaar. Laat staan het gebrek aan actie omdat het een covershooter is.

Maar ik voel de bui al hangen hoor:)
 
F2P rommel? No thanks. Ik heb mijn plezier gehad van beide Divisions en die opkomende trend van F2P moet gewoon stoppen. Dat ze beter gewoon goede AAA games maken.
 
Ik vrees dat de reeks hier niet beter van gaat worden. Een goede TD3 had ik wel zien zitten met hier en daar leuke vernieuwingen en mechanics en met een mooie nieuwe regio. Maar F2P is meestal omdat het niet goed genoeg is om er geld voor te vragen . Mss dat ik het tegen dan toch een kans ga geven want ben wel fan van de games.

Is er ondertussen al een exacte releasedate beschikbaar en zijn er al beelden van ?
 
F2P rommel? No thanks. Ik heb mijn plezier gehad van beide Divisions en die opkomende trend van F2P moet gewoon stoppen. Dat ze beter gewoon goede AAA games maken.
Dit zal toch de toekomstige trend alleen maar meer worden denk ik. F2P met een deftig uitgewerkte season content brengt gewoon veel meer op.

En ik vind dat ook echt k*t want ik ben grote fan van Tom Clancy's serie.
 
Binnenkort beta.


 
Jammer dat ze de Tom Clancy naam hier nog steeds aanplakken. Dat stond vroeger in games wel voor iets anders dan deze meuk.
 
Terug
Bovenaan