Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proficiat. Je hebt mijn zege. Men zegge het voort.Zeger mijn zoon is gisteren geboren.
![]()

Oei, hopelijk is het snel beter!It's the most wonderful time of the year...
Jongste geeft al over van gisteren avond, hoogstwaarschijnlijk een hersenschudding, hij is gisteren achterover gevallen dus mogelijks hersenschudding. Die sukkelaar heeft op 9 maanden tijd al wat meegemaakt ze![]()
Oei, hopelijk is het snel beter!
Zijn jullie naar de dokter geweest ermee?
Zo niet zou ik precies toch even gaan.
.Zeger mijn zoon is gisteren geboren.
![]()
Proficiat! En dan toch nog eentje van 2022Zeger mijn zoon is gisteren geboren.
![]()
Geniet ervan 
Ja echt op het randjeProficiat! En dan toch nog eentje van 2022Geniet ervan
![]()
Doen we! Is een flinke tot nu toe. 
2 dagen ten laste in 2022, voor heel fiscaal 2022 moogt ge hem inbrengenJa echt op het randjeDoen we! Is een flinke tot nu toe.
![]()
. Ik had er ook zo 2 fiscale wondertjes, ene van 24 dec en ene van 28 dec. 
Maar hij heeft dit jaar wel pech want slechts 15 dagen vaderschapsverlof ipv 20 dagen. Om maar te zeggen elk voordeel heeft zijn nadeel.2 dagen ten laste in 2022, voor heel fiscaal 2022 moogt ge hem inbrengen. Ik had er ook zo 2 fiscale wondertjes, ene van 24 dec en ene van 28 dec.
![]()

Proficiat!Zeger mijn zoon is gisteren geboren.
![]()

Proficiat!Zeger mijn zoon is gisteren geboren.
![]()

Nog geen enkele gezienZijn er van hier op het forum veel mama's en papa's onderweg met de kindjes? Hier zijn er al 28 gepasseerd om oudjaar te komen zingen.
Proficiat!

Proficiat!Gisteren twee dagen overtijd dus op goed geluk een zwangerschapstest gedaan en die was positief. Gisterenavond nog naar de huisarts geweest om bloed te laten trekken en nu is het officieel. Het moet wel nog doordringen.![]()
Teller staat opNog geen enkele gezien![]()

Gefeliciteerd!Gisteren twee dagen overtijd dus op goed geluk een zwangerschapstest gedaan en die was positief. Gisterenavond nog naar de huisarts geweest om bloed te laten trekken en nu is het officieel. Het moet wel nog doordringen.![]()