Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Jette is inderdaad een fabriek.
Laar Jette is wel de place to be voor mensen die na kanker bv zwanger willen geraken.
Voor de standaard IVF kunt ge inderdaad op heel veel plekken terecht

It's the most wonderful time of the year...

Jongste geeft al over van gisteren avond, hoogstwaarschijnlijk een hersenschudding, hij is gisteren achterover gevallen dus mogelijks hersenschudding. Die sukkelaar heeft op 9 maanden tijd al wat meegemaakt ze :sop:

Geen idee of we morgen op het nieuwjaarsfeestje bij vrienden gaan geraken waar onze dochter ook zou kunnen slapen. Sinds gisteren 40 graden koorts wat wel terug aan het afzwakken is, maar toch nog boven de 38 ligt. Hopelijk betert het vandaag wat en anders zal het naar de dokter zijn en geen nieuwjaarsfeestje.

Hier was het ook geen super nacht.
Niet dat ze ziek is, maar veel wakker geweest.
Om 23u45 gingen mijn ogen toe, op dat moment werd ze wakker, heb ze dan tot 00.30 bij mij gehouden.
Wou ze wegleggen, weer wakker.
Mijn vriendin heeft ze dan overgenomen en is ermee tot 3u45 opgebleven in de living.
vree pittige nacht...

Gelukkig doe wij nooit iets met oudjaar.

It's the most wonderful time of the year...

Jongste geeft al over van gisteren avond, hoogstwaarschijnlijk een hersenschudding, hij is gisteren achterover gevallen dus mogelijks hersenschudding. Die sukkelaar heeft op 9 maanden tijd al wat meegemaakt ze :sop:
Oei, hopelijk is het snel beter!
Zijn jullie naar de dokter geweest ermee?
Zo niet zou ik precies toch even gaan.

Oei, hopelijk is het snel beter!
Zijn jullie naar de dokter geweest ermee?
Zo niet zou ik precies toch even gaan.

Wel ondertussen zijn we net terug van de huisarts, de kinderarts vond het niet dringend genoeg en ging ons eerst nog een halve dag ORS laten geven om te zien of hij dat wel binnen hield. :wallbash: .

Gelukkig valt het allemaal mee, hij reageert al alerter als deze ochtend en heeft al wat patatjes gegeten.

2 dagen ten laste in 2022, voor heel fiscaal 2022 moogt ge hem inbrengen :laugh:. Ik had er ook zo 2 fiscale wondertjes, ene van 24 dec en ene van 28 dec. :rofl:
Maar hij heeft dit jaar wel pech want slechts 15 dagen vaderschapsverlof ipv 20 dagen. Om maar te zeggen elk voordeel heeft zijn nadeel.😄

Maar ook van mij proficiat aan de trotse papa.

Terug
Bovenaan