Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Onze training heeft gewerkt. Kleine was op hetzelfde uur als anders wakker. Mama en papa gelukkig!

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een tablet voor heel (in mijn ogen te) jonge kinderen? Mijn wederhelft wilt voor kerst deze tablet kopen: Klik. Kleine man is in december 1 jaar 9 maand ongeveer.

Onze training heeft gewerkt. Kleine was op hetzelfde uur als anders wakker. Mama en papa gelukkig!

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een tablet voor heel (in mijn ogen te) jonge kinderen? Mijn wederhelft wilt voor kerst deze tablet kopen: Klik. Kleine man is in december 1 jaar 9 maand ongeveer.
De onze kreeg zijn tablet op 4j...
Zijn nicht op 3 dacht ik. En ik was nog ant twijfelen ofdat het niet te vroeg is... Hij mag er een halfuur per dag op. Kijkt wel nog tv.

Hier gekocht toen ze 3.5j was en in eerste instantie om haar stil te houden tijdens autoritten. Dan is ze niet zo te genieten dus na ons verlof was het ofwel een tablet, ofwel ducttape. 😬

Hier wordt die enkel gebruikt tijdens de middagrust of auto- of treinritten dus. Ofwel YT, ofwel film kijken ofwel de Ketnet Junior app.

Als je het onder controle houdt hoeft het in mijn ogen geen probleem zijn, of ze nu tv kijken of op de tablet spelen. desondanks krijgt m'n dochter van 3,5 er nog steeds geen, ze mag occasioneel wel eens mijn ipad gebruiken, uitsluitend voor Ketnet of enkele muziek apps maar je moet het handhaven en cureren want het is echt een te gemakkelijke "babysit".

Het begint vaak met een half uurtje Ketnet junior per dag maar het eindigt met TikTok van 's morgens tot 's avonds. De bagger dat ik zie passeren op de tablet's van de neefjes van +- 6 tot 12 is waanzinnig.

Nu ik alles uitgetypt heb vraag ik me wel af wat de meerwaarde is voor een kind van nog geen twee, die zouden zich toch echt nog voltijds met spelen moeten kunnen bezighouden.

Laatst bewerkt:
Ik heb een zoontje van net drie, kan iemand leuke gezelschapsspellen aanraden die al samen te spelen zijn?

Dobbelwormpje
Mimiq Kaartspel
Pop and Hop

Die eerste 2 spellen duren niet zo lang en de laatste is eigenlijk het bordspel ‘Mens erger je niet’, maar dan in een nieuw jasje.

Je hebt ook het spel waar je de tanden moet trekken van de krokodil of iets soortgelijks; Robin Ratel, goudklompjes verzamelen en hopen dat de slang niet aanvalt tijdens jouw beurt. Da’s ook wel leuk voor een 3 jarige :D

Mijn madam is zonet voor de eerste keer gaan fietsen met de dochter van 3,5. Dochter met haar eigen fietsje op de openbare weg wel te verstaan.

Wat een stap weeral :love: :eek:

Hier gekocht toen ze 3.5j was en in eerste instantie om haar stil te houden tijdens autoritten. Dan is ze niet zo te genieten dus na ons verlof was het ofwel een tablet, ofwel ducttape. 😬

Hier wordt die enkel gebruikt tijdens de middagrust of auto- of treinritten dus. Ofwel YT, ofwel film kijken ofwel de Ketnet Junior app.
En dan kies je niet de ducttape? :P

Dochterlief is hier ondertussen al maanden dagelijks "etentje" aan het spelen met haar Playmobil.

Voor haar 2e verjaardag gaat ze een poppenhuis krijgen dat opa gemaakt heeft. Gegarandeerd dat ze net op die moment gaat beslissen dat ze niet graag met zoiets speelt he :p

Ons dochtertje in ziekenhuis belandt. RSV Virus. Sinds dinsdag al naar 4 verschillende dokters en kinderartsen geweest niemand wist wat ze had. Zaterdag zijn we dan in spoed belandt omdat ze niet meer kon ademen. Toch zot dat het zo erg moet worden voor dat ze iets vinden.

Ons dochtertje in ziekenhuis belandt. RSV Virus. Sinds dinsdag al naar 4 verschillende dokters en kinderartsen geweest niemand wist wat ze had. Zaterdag zijn we dan in spoed belandt omdat ze niet meer kon ademen. Toch zot dat het zo erg moet worden voor dat ze iets vinden.
Het probleem met die virale infecties is dat die allemaal dezelfde hebben. Bijgevolg ziet RSV en een simpele verkoudheid er hetzelfde uit, tot het plots niet meer zo is en je op spoed belandt...

De dochter word 3 en ze tekent graag, en een tablet voor ze wat te sussen occasioneel is handig.

Effe gekeken, ja een iPad want we hebben dat zelf ook. Vrouwlief wou daar ook een tekenpen bij.

Oké een roze/blauwe iPad heb je voor 570€ kan ik nog mee leven.

Mediamarkt verkoper die echt de gladjakker uithing+ vrouwlief die jaja staat te knikken. 850€ aan de kassa… voor een tablet voor een 3 jarige… ( en dan heb ik mezelf geen verzekering laten aansmeren want dan werd het nog duurder)

Rotverwend allebei, en het ligt gewoon aan mezelf…. Ga nog wat werken paps…

De dochter word 3 en ze tekent graag, en een tablet voor ze wat te sussen occasioneel is handig.

Effe gekeken, ja een iPad want we hebben dat zelf ook. Vrouwlief wou daar ook een tekenpen bij.

Mediamarkt verkoper die echt de gladjakker uithing+ vrouwlief die jaja staat te knikken. 850€ aan de kassa… voor een tablet voor een 3 jarige… ( en dan heb ik mezelf geen verzekering laten aansmeren want dan werd het nog duurder)

Proficiat. Gelukkig wordt zo'n ding warm en is dat handig tijdens de koude wintermaanden. Warme handjes zijn belangrijk bij kinderen :unsure:

Gelukkig doet zot zijn geen zeer :unsure:

Terug
Bovenaan