Toch handig, die uitgeweken Belgen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie ik daar alweer een typo?Fuck texting and driving. Maar pels plat en isolerend. Vacht rechtstaand en lucht doorlatend. Vacht niets waard, pels wel. Kat pels hond vacht. Maar dus echt een verachil tussen beiden
Je weet toch wel dat virale infecties veroorzaakt worden door virussen? En dat die virussen niet op de loer liggen om mensen met nat haar of die misschien net ietske te licht gekleed zijn, eruit te gaan zoeken om zeker DIE aan te gaan vallen en masse?Onze kleine heeft een goeie valling opgelopen. Ik snap alleen niet goed waar. We zijn zaterdag wel naar het park geweest kort en hij lag daar na een tijdje zonder jas op ons deken, maar het was 18 a 20 °C toen.

Het risico om iemand aan te rijden in een safaripark is vrij kleinZie ik daar alweer een typo?
Als jij een text and drive persoon bent, gaan wij geen vrienden worden hoor.

Je weet toch wel dat virale infecties veroorzaakt worden door virussen? En dat die virussen niet op de loer liggen om mensen met nat haar of die misschien net ietske te licht gekleed zijn, eruit te gaan zoeken om zeker DIE aan te gaan vallen en masse?
Hij heeft het opgepikt door iemand anders die dicht bij hem wat viruslading te verspreiden. Dat kan evengoed een ander kindje zijn als een toen symptoomloze volwassene.![]()
Haha ja ik drukte me idd heel stom uit. Ik bedoelde dat de koude mss de trigger was om ziek te worden. Dat er een virus aanwezig moet zijn weet ikJe weet toch wel dat virale infecties veroorzaakt worden door virussen? En dat die virussen niet op de loer liggen om mensen met nat haar of die misschien net ietske te licht gekleed zijn, eruit te gaan zoeken om zeker DIE aan te gaan vallen en masse?
Hij heeft het opgepikt door iemand anders die dicht bij hem wat viruslading te verspreiden. Dat kan evengoed een ander kindje zijn als een toen symptoomloze volwassene.![]()

Hehe mijn vrouw is zo. Ik zou de kleine zonder vest in zijn Maxi Cosi steken om naar de onthaalmoeder te doen (2 km rijden). Mijn vrouw wil dat absoluut niet.Haha, echt hé. Of voor 20 meter stappen ze helemaal induffelen, want anders zouden ze wel eens ziek kunnen worden.

Mijn dochter zegt sinds een paar weken “hemeltjelief!” wanneer ze ergens over verontwaardigd is (wat trouwens bijzonder frequent gebeurt).Mijn 4-jarige begint nu af en toe "oh my god" te zeggen. Opgepikt van z'n beste vriendje op school.
En mijn dochter begint hem nu ook na te doen.
Ja, dat had ik door hoor. Als je iemand in het mooi Nederlands een pak slaag wil verkopen, roep je dan niet "pak aan!"?
![]()

Same here. Of dan ligt ze te slapen in de woonkamer (dochter), en videobellen we met mijn schoonmoeder: "ocharme doe dat kind een muts aan ze gaat kou hebben!!"Hehe mijn vrouw is zo. Ik zou de kleine zonder vest in zijn Maxi Cosi steken om naar de onthaalmoeder te doen (2 km rijden). Mijn vrouw wil dat absoluut niet.
Een beetje soortgelijk is de "ik heb elk dieet al geprobeerd, maar ik kan niet afvallen hoe weinig ik ook eet" en dan een maagring laten steken en afvallen. Nu zorgt die maagring er toch wel net voor dat je gewoon minder eet...Een NOG straffere is "ik ben struis want ik heb zware botten, dat zit ik de familie."
Ik heb nog letterlijk geantwoord tegen iemand: "Ahbon...Dus als ik dood ben en jij ook, dan gaat jouw skelet 20-30kg meer wegen dan het mijne?"
Er volgde een doodse stilte... En ik kreeg geen populariteitsaward die dag.![]()
.Ik draag een muts en jas bij alles onder de 20 graden, handschoenen onder 15 :/Noot: van waar mijn vrouw komt is 15 °C een ijskoude winter waarin ze gaan doodvriezen.
Is safari park echt de juiste vertaling, dat doe mij wat denken aan de beekse bergen. Wat toch beetje fout isHet risico om iemand aan te rijden in een safaripark is vrij klein
Ik vermoed "wild reservaat" ofzo, maar dat klinkt dan weer als iets voor indianenIs safari park echt de juiste vertaling, dat doe mij wat denken aan de beekse bergen. Wat toch beetje fout is

Oh god hier ook zo.Hehe mijn vrouw is zo. Ik zou de kleine zonder vest in zijn Maxi Cosi steken om naar de onthaalmoeder te doen (2 km rijden). Mijn vrouw wil dat absoluut niet.
Eerst en vooral: het niveauverschil in het eerste leerjaar is groot. Vraag aan de juf het avi-niveau van je kind en baseer je daarop.Dochter zit in het 1ste leerjaar. Hebben jullie aanraders voor leuke 1ste leesboekjes die ze zelf kan lezen?
Ok dees tot dat aan toe, daar zijn grootouders voor.Maar dan zelf wel elke keer de kinderen bij hen zijn ze volstoppen met koeken en frisdrank tegen onze goesting in, geen groenten klaarmaken
Maar bij dees zou ik toch kletsen uitdelen hoor, wtf...Of de riemen niet aanspannen van de autostoel.