Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is nochtans een makkelijke? "niks" was het juiste antwoord?Deze ochtend om 7u in de badkamer: 'maar papa, wat is eigenlijk het verschil tussen een vacht en een pels?'
Ah, wel, een vacht is eigenlijk, wacht, nee, een pels! Een pels dat is meer zoals een... nee. Euh. Weetje wat schatteke, ik zal dat vanavond eens uitleggen anders.

Is er echt geen verschil? Dus pels is een synoniem voor vacht of wat?Dat is nochtans een makkelijke? "niks" was het juiste antwoord?![]()
Volgens mij wel jaIs er echt geen verschil? Dus pels is een synoniem voor vacht of wat?
, ik heb de indruk dat pels wat vaker bij wilde dieren gebruikt wordt en vacht bij gedomesticeerde, maar ik denk niet dat er eigenlijk een verschil is.Ik zou pels gebruiken in context van verkoopbaar voor kleding of accessoire of zo (bv nerts). En vacht als algemene term voor behaard vel van een beest. Pels dus als deelverzameling van vacht. Maar ik beweer niet dat dat enige taalkundige basis heeft.Is er echt geen verschil? Dus pels is een synoniem voor vacht of wat?
Gelukkig ook haren enigste papa.Merci hé gasten.
Dankzij jullie word ik alweer de slimste papa van de wereld.

Ik ben niet mee? Zo slim ben ik dus niet.Gelukkig ook haren enigste papa.![]()
Het is net ietske makkelijker de slimste papa te zijn als je de enigste papa van je dochter bent. (Hey, wie weet ben jij over 5j getrouwd met een andere man en haar mama ook, DAN hebt ge pas concurrentie om de slimste papa te zijn!)Ik ben niet mee? Zo slim ben ik dus niet.
Ja maar hier is het in de context dat een power ranger dat zegt tegen een monster.Pak aan?
Ja, dat had ik door hoorJa maar hier is het in de context dat een power ranger dat zegt tegen een monster.
. Als je iemand in het mooi Nederlands een pak slaag wil verkopen, roep je dan niet "pak aan!"? 
Ahzo. Je hebt wel een fout gemaakt.Mannekes der is een verschil. Vacht ligt haar plat en last geen lucht door, beter isolerend. Vacht rechtstaand en luchtdoorlatend. Daarom pelsrn iets waard en vacht niet

Direct afbreuk doen aan mijn gloriemoment.Het is net ietske makkelijker de slimste papa te zijn als je de enigste papa van je dochter bent. (Hey, wie weet ben jij over 5j getrouwd met een andere man en haar mama ook, DAN hebt ge pas concurrentie om de slimste papa te zijn!)
De dochter zegt nu ook al een jaar "Oh my God" en "What the Heck?!?"Mijn 4-jarige begint nu af en toe "oh my god" te zeggen. Opgepikt van z'n beste vriendje op school.

Fuck off! ahnee, dat is ook EngelsJa maar hier is het in de context dat een power ranger dat zegt tegen een monster.
Dus take this! en daarna een schop of een geweerschot.

Ja, da's volgens mij zo'n typische uitspraak in Nederlandstalige strips.Fuck off! ahnee, dat is ook Engels
Ik denk wel dat "Pak aan" in strips etc wordt gebruikt?
Fuck texting and driving. Maar pels plat en isolerend. Vacht rechtstaand en lucht doorlatend. Vacht niets waard, pels wel. Kat pels hond vacht. Maar dus echt een verachil tussen beidenAhzo. Je hebt wel een fout gemaakt.
Merci! Ik zal zeggen dat er geen verschil is