Avondland
Well-known member
Een preggosaurus in huis is iets waar wij mannen allemaal mee moeten omgaan. Het is een fase, beste man. Dat gaat wel voorbij.Gij ook al :') Hier juist van't zelfde. Profiteurs, allemaal!
Waren wel echt geen evidente maanden. Mijn madam (sowieso al gevoelig voor ziektes allerhande) is de eerste 3 maanden super misselijk, moe en chagrijnig geweest. Nu gaat het gelukkig weer wat beter, maar ze doet om de haverklap iets anders op. Daar komt dan ook nog eens bovenop dat het sowieso al een beetje een huismus is, maar met de zwangerschap is dat nog eens 2x zo erg geworden.
Ik probeer om zo veel mogelijk 'mee te veren' maar ik heb hier al veel momenten op mijn tanden moeten bijten thuis.
En dan heb je mommysaurus.

Maar het is inderdaad niet zo evident. Blijf echter op je tanden bijten, want je zwangere vrouw/vriendin uitkafferen is een rode lijn overschrijden. Zij moet uiteindelijk die ongemakken dragen en dat kind eruit persen.

om 19u ene gegeven, 1u30 en 6u ene. Kvoel me wel echt ne oude mens datk zo blij was met om 21u30 te kunnen gaan slapen 

( die keer)