Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Gij ook al :') Hier juist van't zelfde. Profiteurs, allemaal!

Waren wel echt geen evidente maanden. Mijn madam (sowieso al gevoelig voor ziektes allerhande) is de eerste 3 maanden super misselijk, moe en chagrijnig geweest. Nu gaat het gelukkig weer wat beter, maar ze doet om de haverklap iets anders op. Daar komt dan ook nog eens bovenop dat het sowieso al een beetje een huismus is, maar met de zwangerschap is dat nog eens 2x zo erg geworden.

Ik probeer om zo veel mogelijk 'mee te veren' maar ik heb hier al veel momenten op mijn tanden moeten bijten thuis.
Een preggosaurus in huis is iets waar wij mannen allemaal mee moeten omgaan. Het is een fase, beste man. Dat gaat wel voorbij.

En dan heb je mommysaurus. :unsure:

Maar het is inderdaad niet zo evident. Blijf echter op je tanden bijten, want je zwangere vrouw/vriendin uitkafferen is een rode lijn overschrijden. Zij moet uiteindelijk die ongemakken dragen en dat kind eruit persen.

Ik ga gisterenavond naar boven om te gaan slapen, ik passeer langs de kamer van mijn dochter, en hoor precies dat ze wakker geschoten was. Het blijft echter stil, ik wacht even en ga dan in haar kamer om te kijken want ik zag precies dat ze recht zat. Was ze al zittend aan het slapen :unsure:.

Meneer heeft ontdekt dat er een camera hangt, of althans dat er infrarood LEDjes oplichten als het donker is. Ligt hij er met alle plezier recht in te staren. Toch ook een beetje creepy :D

Meneer heeft ontdekt dat er een camera hangt, of althans dat er infrarood LEDjes oplichten als het donker is. Ligt hij er met alle plezier recht in te staren. Toch ook een beetje creepy :D
Mevrouwtje hier heeft dat ook al gezien, en idd als ze recht in de camera kijkt is dat eum creepy ja :D

De dochter was al eventjes aan het zeuren dat ze naar McDonalds wou gaan. Kleine tip: het is NU het moment voor de magic box!
Keuze van speelgoedje uit ofwel een leesboekje, ofwel een doosje met daarin een kleurplaat met stickertjes en kleurpotloden in, posterformaat. Geen plastieken prul of nutteloze rommel deze keer! 💪
Ze was er zo druk mee bezig dat ze bijna vergat te eten. 😁

Gisteren vraag ik aan mijn man of hij mij een latte macchiato wil maken?
Antwoordt hij dat hij bezig is.
Ik met een uitgestreken gezicht: ja, ik ben ook bezig. Kijkt hij verbaasd naar mij aangezien ik in de zetel zat met een dekentje.
“Euh ja, bezig met uw kind in mijne buik aan het groeien”. 😈 😅
Tip voor alle mannen: zeg dat je gelezen hebt in de Flair bij de dokter dat je bij zwangerschap van Latte Macchiato's veel vocht ophoudt.

Met een vrouw die uiteindelijk tijdens de zwangerschap bij elke maandelijkse controle door de gynaecoloog 4 kilo bijkwam (28 kg in totaal), werkte dat goed om geen zo'n dingen te moeten halen :p

Dochter heeft voor de eerste keer haar fles van 23u laten vallen :woohoo: om 19u ene gegeven, 1u30 en 6u ene. Kvoel me wel echt ne oude mens datk zo blij was met om 21u30 te kunnen gaan slapen :unsure:

Tip voor alle mannen: zeg dat je gelezen hebt in de Flair bij de dokter dat je bij zwangerschap van Latte Macchiato's veel vocht ophoudt.

Met een vrouw die uiteindelijk tijdens de zwangerschap bij elke maandelijkse controle door de gynaecoloog 4 kilo bijkwam (28 kg in totaal), werkte dat goed om geen zo'n dingen te moeten halen :p
Uw zinsbouw is verwarrend. Ik vroeg mij al af hoe uw gynaecoloog er voor zorgde dat uw vrouw telkens 4kg bijkwam.

Onze dochter heeft verborgen reflux, volgens onze vroedvrouw. Dat verklaart het krijsen. We zijn vorige week al bij de kinderarts geweest, maar die nam ons niet helemaal serieus. Dus hopelijk krijgen we komende week een betere controle en schrijven ze ook iets voor. We gaan ook eens bij de osteopaat langs met haar. Echt zielig om haar zo te zien. Zeker omdat het voor de rest echt een lief kind is.

De 2 jarige diva die ik het concept ik moet dringend vertrekken niet begrijpt.

Vooral als ge haar dan zelf wilt aankleden. Dan is het drama en vooral IKKE ZELF DOEN

De 2 jarige diva die ik het concept ik moet dringend vertrekken niet begrijpt.

Vooral als ge haar dan zelf wilt aankleden. Dan is het drama en vooral IKKE ZELF DOEN
Mijn 4jarige diva heb ik zo nog zonder jas en schoenen in de auto gezwierd richting school, spullen naast haar geploft en rijden maar! Horendol word ik er van! "Mama houdt niet van wachten en ook niet van te laat komen!"
De sirene op de achterbank de eerste 5km moet ik er dan wel bij nemen. :unsure:

Mijn 4jarige diva heb ik zo nog zonder jas en schoenen in de auto gezwierd richting school, spullen naast haar geploft en rijden maar! Horendol word ik er van! "Mama houdt niet van wachten en ook niet van te laat komen!"
Hier ooit eens meneer met pj buiten gezet ( in de zomer), omdat hij zijn kleren niet wou aandoen.
Theeft geholpen 😎 ( die keer)

Zo herkenbaar

Terug
Bovenaan