Ge moet ne suppo dus met het puntje eerst steken hé. Ene keer het er volledig inzit zorgt de platte kant er dan voor dat dat niet zomaar voorbij de sluitspier geraakt.Wel, ze heeft dus schrik sinds ze zonder pamper rond loopt. En dan houdt ze het zolang op tot het vast zit he. Nu komt er regelmatig zo'n heel klein beetje, maar ik gok dat dat nog "rond" de prop gaat...
En met platte kant eerst, maar doordat ze weet wat er gaat komen,
Ik lees wel dat de andere manier vaak aangeraden wordt omdat dan druk van de sluitspier op de punt de zetpil net meer naar binnen duwt maar dan moet je ze ook zeker diep genoeg inbrengen.
Dat is idd wss overloopdiarree. Ik snap dat dat niet fijn is maar het gaat toch verholpen moeten worden want ze gaat gewoon pijn beginnen afzien (en nog veel banger worden ene keer het dan komt). Kzou nadat ze kunnen gaan is (mogelijks door lavementje) toch een paar weken movicol junior geven dan.
Laatst bewerkt:
Het was een relatief kleine speeltuin. Er was nog een ander verjaardagsfeestje en in het speelgedeelte was het een lawaai van jewelste. Precies de Slag om Verdun in WOI. Gillende keukenmeiden. De verjaardagscadeaus kan je het best omschrijven als vijftig tinten wit/roze/paars. Ik wist niet dat er zo veel schakeringen bestonden.
. Alleen in de koets slaapt ze precies niet meer. Steeds aan het wenen, terwijl ze daar altijd rustig in was. Ik denk dat ze niet meer echt wilt liggen, maar zitten. Ze is wel vrij stevig voor haar leeftijd (10 weken).