Ik denk dat Lisanne haar boekje vanaf nu elke dag in zijn boekentas gaat zitten.
Deze papa is geleerd! Vanaf nu effe checken of het huiswerk van de juiste persoon is. De bitch.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat Lisanne haar boekje vanaf nu elke dag in zijn boekentas gaat zitten.
Nu begin ik me wel zorgen te maken, onze dochter van 20 maand heeft 23? Of groeien die voeten niet zo heel snel?
Neusje spoelen, neusje spoelen, neusje spoelen!Onze dochter heeft haar eerste verkoudheid. Van mij gekregen ook nog. Het is nogal zielig. Ze heeft Perdolan gehad om te kunnen slapen. Als iemand nog wat tips heeft. Ze stikt soms precies in haar snot.
1. Niet plat laten slapen, ik legde een borstvoedingskussen onder de matras aan het hoofdeinde.Onze dochter heeft haar eerste verkoudheid. Van mij gekregen ook nog. Het is nogal zielig. Ze heeft Perdolan gehad om te kunnen slapen. Als iemand nog wat tips heeft. Ze stikt soms precies in haar snot.

Voel u hier maar niet te slecht over, ge gaat later nog minstens 100 verkoudheden terug krijgen van haar.Van mij gekregen ook nog.
Dochter in de 3de kan dat ook nog niet hoor!Onze dochter gaat nu naar de tweede kleuterklas, maar de juf verwacht dat ze tegen het eind van het jaar helemaal zelfstandig hun poep kunnen afvegen als ze naar de wc gaan., dus we moeten hier goed op oefenen. Nu merken we dat dit nog vrij moeilijk is en ze komt nogal eens thuis met remsporen waar een gemiddelde tuningboy na een sessie donuts draaien zeker jaloers op zou zijn. Ligt dit aan mij of is dit vrij vroeg om dat te verwachten van een kind in de tweede kleuterklas. Ze is (net) nog geen vier jaar oud.
Tegen eind juni is ze 25% ouder dan nu. Je zal verbaasd zijn wat ze extra kan.Onze dochter gaat nu naar de tweede kleuterklas, maar de juf verwacht dat ze tegen het eind van het jaar helemaal zelfstandig hun poep kunnen afvegen als ze naar de wc gaan., dus we moeten hier goed op oefenen. Nu merken we dat dit nog vrij moeilijk is en ze komt nogal eens thuis met remsporen waar een gemiddelde tuningboy na een sessie donuts draaien zeker jaloers op zou zijn. Ligt dit aan mij of is dit vrij vroeg om dat te verwachten van een kind in de tweede kleuterklas. Ze is (net) nog geen vier jaar oud.
Neusje spoelen, neusje spoelen, neusje spoelen!
Bedankt voor de tips. Spoelen doen we ook al. Dan schreeuwt ze wel het hele huis bijeen1. Niet plat laten slapen, ik legde een borstvoedingskussen onder de matras aan het hoofdeinde.
2. De spoedarts heeft ons geleerd het neusje goed te spoelen:
Baby op de zij plaatsen, handdoek onder het hoofd.
Een peertje vullen met fysiologisch water, direct per liter kopen in de apotheek.
Peertje in het bovenste neusgat volledig leegduwen, alle snot en fysiologisch water komen uit het onderste gestroomd
Baby draaien op de andere zijde en herhalen met ander neusgat.
Baby troosten van de marteling.
Ouders troosten van de marteling.![]()
. Voel me zeker niet schuldig, maar het is gewoon zielig haar zo te horen. Voor de rest is ze ook gewoon vrolijk. Het is echt zo'n lief kindVoel u hier maar niet te slecht over, ge gaat later nog minstens 100 verkoudheden terug krijgen van haar.
En verzorgen uiteraard: maar die uitleg hebt ge waarschijnlijk al gekregen (van de verpleegster/dokter en hierboven). Eigenlijk is er buiten spoelen niet veel aan te doen.

Een pipetje drinken?Die van ons doet niet liever dan neusje spoelen, zolang ze erna maar een pipetje mag drinken![]()
Amai, neus spoelen is hier echt de hel.Die van ons doet niet liever dan neusje spoelen, zolang ze erna maar een pipetje mag drinken![]()
Yup zo een buisje. Het is hier 1 voor de neus, 1 voor de mondEen pipetje drinken?
Een busje fysiologisch water?
.ScholYup zo een buisje. Het is hier 1 voor de neus, 1 voor de mond.

Hier is dat ook echt een ramp. Ik haat het oprecht.Bedankt voor de tips. Spoelen doen we ook al. Dan schreeuwt ze wel het hele huis bijeen.

Staaltje binnen brengen bij de huisarts zo snel je kan, als het er eentje is, moet er antibiotica gegeven worden! Ochtendurine is het best, maar als die straks mooi geel plast, is dat prima. Hoe doorzichtiger, hoe moeilijker te testen.Hier Wss een 1ste blaasontsteking. Vannacht paar keer wakker geworden omdat zijn plasser pijn doet en als hij naar het toilet moest, wast moord en brand.
Geen ervaring mee, iets aan te doen buiten perdolan?
Da's de combo die wij een dikke week geleden ook meegemaakt hebben. Gelukkig was ze na drie dagen weer wat beter en eens het enkel antibiotica was, werkte ze minder tegen.Hier is dat ook echt een ramp. Ik haat het oprecht.
Alsof we in de WWE zitten, ik moet mij praktisch bovenop de dochter leggen/haar armen onder controle houden terwijl mijn vriendin de neus spoelt.
ze heeft ondertussen ook haar eerste ooronsteking + snotneus + paar extra tandjes die uitkomen. ideale cocktail dus![]()