Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Alles ging wel goed hier. Een fotomoment zat er niet in want de dochter zit in haar "ik wil geen foto" fase. Allemaal goed.

Beetje sip gezicht bij het afzetten, maar geen tranen. Kan wel zijn dat die achteraf zijn gekomen. Ik hoor het straks wel.

Ze waren van't school zelf ook foto's aan het nemen. Zoontje wou niet op de foto, dochter is handje in handje met een vriendje van de zoon op de foto gegaan 🙈

Het zag er even naar uit dat er werd geklonken door @kay-gell zijn vriendin op de vondst van de sokken.

1662030869593.png

Ik ben toegevoegd aan een Whatsapp-groep "Peuterklas 2022-2023". Shit is getting real, yo. Gaat van de school uit, denk ik. Enkel beheerders kunnen berichten sturen.

Ik ben toegevoegd aan een Whatsapp-groep "Peuterklas 2022-2023". Shit is getting real, yo. Gaat van de school uit, denk ik. Enkel beheerders kunnen berichten sturen.
Daar mag je blij mee zijn, want als ik van vrienden hoor hoeveel er altijd geklaagd wordt in die groepjes :unsure: .

Potjes training na 4 kinderen

Zonen 1 en 2 zindelijk op ongeveer 2jaar en 4 maand. We hebben die in een zomer in hun bloot gat in de tuin laten lopen en waren in september zindelijk.

Zoon 3 op dit moment 4 jaar, snachts droog door de dag verschillende ongelukjes, want meneer vindt dat naar de wc moeten gaan geen reden is om te stoppen met spelen, eten of tv kijken.

Madam van juist 2 jaar heeft zelf besloten om geen pampers meer te dragen vanaf deze week en haar behoeften op een potje te doen. En tot nu toe lukt het vrij goed.

Eerste schooldag ging hier vlot. De jongste mah over 5 maand pas en die wilde ook al blijven.

Die mocht op haar beurt naar een nieuwe crèche want die waar ze ging is sinds maandag (verplicht) gesloten..

Hier volgende week naar 3e kleuterklas in nieuwe school na onze verhuis. Ik houd mijn hartje vast :help:. Gelukkig heb ik vakantie genomen om ze op te vangen.
Vakantie voor niks ja. Die trut komt gewoon blij huppelend naar buiten... "het was keiplezant papa" :angry::angry::angry::angry::angry:

(ik ben ongelooflijk blij en gerust gesteld :smile:)

Hier ging het ook super. Daar ik toch verlof had en ze kon halen, mocht ze gerust nog een uurtje in de speeltuin met een paar klasgenootjes. Plezier alom.

Maart volgend jaar is het voor ons zover; we verwachten een tweede kindje. :smile:
We hebben zonet een mail gekregen met de NIPT-test en het ziet er goed uit. :woohoo:

Voordeel is dat we weten wat ons te wachten staat.
Nadeel is dat we weten wat ons te wachten staat. :unsure:

Zoiets lezen nu ik zelf een kleine patat heb... fuck vent. Kom da maar tegen.
Heeft er hier ook wel in gehakt. Het lijkt om een stom ongeluk te gaan dat overal kan gebeuren, maar het bewijst maar hoe fragiel alles is...

Hier 2 dochters van 5 en 3, maar die jongste heeft nogal een tuut-probleem in de avond na school en 's nachts om te slapen. Tips of ervaringen om dit af te leren?
Samen met accute woedeuitbarstingen als we een reden verzinnen om die af te geven is het echt genieten op die leeftijd o_O

Terug
Bovenaan