Sneakytje
Active member
Gohja, nodig / nuttig, kheb het niet anders geweten, dus ik weet niet hoe ik mij zou voelen of wat ik er van zou vinden als het anders was. Maar ik volg nogal redelijk hard 'de regeltjes' van k&g en in dat opzicht wou ik (toen ze daar nog flesjes dronk) wel weten hoeveel ze effectief op had. Dat komt denk ik ook omdat de onze bijna nooit haar flesjes volledig leegdrinkt, nog steeds niet trouwens. Ik moet vaak pushen om ze meer te laten drinken, zeker smorgens stopt die dan al half de fles ofzo. Maar goed ze eet wel goed vaste voeding en zit helemaal goed op gewicht dus eigenlijk niets aan de hand.Vindt ge dat echt nodig/nuttig zo Realtime informatie?
Bij mij was het super basic, dat was gewoon een handgeschreven schriftje met elke dag en paar lijntjes (geslapen van tot, wat het eten was en eventueel goed/heel goed gegeten), als ze klein waren aantal pipi/Kaka luiers (misschien ook wat meer info IVM flesje, geen idee meer) en af en toe iets extra (opvallend blij, veel gespeeld met iets, wenerig).
Af en toe stuurde ze wel een fotootje door via messenger.
Ik vond dat meer dan ok, als er iets was, vertelde ze me het wel bij het ophalen. Voor de rest had ik ook gewoon een heel goed gevoel bij die onthaalmoeder.
Ik ben misschien ook gewoon een ongevoelige moeder want ik vond het ook nooit echt moeilijk om ze af te zetten :v
Ik heb er ook geen probleem mee / moeite mee om ze daar af te zetten hoor
zolang die niet weent ofzo daar, zal ze daar wel gelukkig zijn zeker
Na het weekend ben ik soms content, *oef* rust er mag iemand anders voor zorgen 

)

. Gelukkig heb ik vakantie genomen om ze op te vangen.
de onze was bruikbaar van geboorte tot 4,5 jaar. En kostte 430€ incl de Maxi-Cosi
)