Ik ken genoeg mensen die met kinderen van <6 maanden naar de VS ofzo gevolgen zijn. (oost en west kust). Dus dat is allemaal niet echt een probleem. Wij hebben ook met de onze gevlogen toen ze 4-5 maand oud waren, maar een 3 uur. Ook geen probleem. Zorg gewoon dat je alles dat mogelijks nodig is makkelijk kan bereiken.Een praktische vraag...mijn vrouw heeft al 4 jaar haar thuisland, en dus het grootste deel van haar familie niet gezien. Zeker nu we binnenkort met 3 zijn kwam dan het plan om toch zo snel mogelijk eens te reizen, bv. rond nieuwjaar, ook omdat wel wat mensen ons zeiden dat het eigenlijk beter is als ze nog jong zijn omdat ze dan veel meer slapen.
Maar persoonlijk heb ik wel wat bedenkingen daarbij, ja ok voor eens 2u te vliegen zal dat wel kloppen, maar voor een vlucht van 10u? Ook, is dat drukverschil niet pijnlijk (nuja gaat ook later op, we gaan niet wachten tot ze 2 is).
Sowieso lijkt een eerste prijsscan aan te wijzen dat die periode onbetaalbaar is, maar gewoon om wat ervaringen/meningen te horen.
Voor de rest geen speciale zaken nodig, we zijn zo ook 20 uur met de auto gereden toen ze 6 maanden waren. Allemaal geen probleem.
.
.

eigenlijk mag ik het doorslapen niet als het nieuwe normaal beschouwen want als ik dan eens een nacht enkele keren moet opstaan voelt het dubbel zo zwaar 
.

Maar zo heel even terug dat gevoel van voor ze geboren was, deed mij deugd. 

ik heb echt compassie :/