Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blij dat ik je wat gerust kon stellen! In april moesten we met onze 4jarige nog eens passeren omdat er terug/nog steeds geruis te horen was.Ah bedankt voor je reactie. Ben natuurlijk direct doodongerust als je zoiets hoort. Er zijn ook veel hartproblemen in de familie van mijn vriend dus was er direct al groot paniek. Kindjes toch altijd zorgen he.

Als je gerustgesteld wil worden, kan je altijd wat meer uitleg vragen aan je pediater of huisarts. Zal je sneller wat kunnen geruststellen denk ik.Ah bedankt voor je reactie. Ben natuurlijk direct doodongerust als je zoiets hoort. Er zijn ook veel hartproblemen in de familie van mijn vriend dus was er direct al groot paniek. Kindjes toch altijd zorgen he.

Duurt gemiddeld een jaar of 20, daarna komt er meer rust!Op dit moment zijn er twee GROTE dramamomenten bij mijn dochter te signaleren: we zetten de Eftelingfilmpjes op de tablet af en we halen haar weg van de schuifaf in het lokale buitenzwembad om naar huis te gaan. Véél traantjes tot zelfs agressief gedrag.
Het is een ... fase?

Ik denk dat er hier op P&A inderdaad wel een paar zitten die tot hun 20e Eftelingfilmpjes gekeken hebben.Duurt gemiddeld een jaar of 20, daarna komt er meer rust!![]()

En nog veel langer gefrustreerd bleiten?Ik denk dat er hier op P&A inderdaad wel een paar zitten die tot hun 20e Eftelingfilmpjes gekeken hebben.![]()

Proficiat man!Ons zoontje is deze namiddag geboren
Ik denk dat ik geen tranen meer over heb.
Volgende probleem stelt zich nu, ik ga niet durven slapen
Mocht er iets met die kleine gebeuren, ik zou het mezelf nooit vergeven.
Proficiat!Ons zoontje is deze namiddag geboren

Voor nu heb ik het er heel graag voor overProficiat!
Troost u, als hij zich als een normale baby zal gedragen, zal je ook niet kunnen slapen! Voor een lange, lange tijd...![]()

Bereid je voor im het eerste (half) jaar vijf keer per nacht op te staan en gaan luisteren of hij nog ademt. Dit staat uiteraard los van andere opsta-momenten omdat hij huilt of voeding nodig heeft.Ons zoontje is deze namiddag geboren
Het is idd redelijk belachelijk om te gaan luisteren of een baby nog ademt als die aan het krijsen is...Bereid je voor im het eerste (half) jaar vijf keer per nacht op te staan en gaan luisteren of hij nog ademt. Dit staat uiteraard los van andere opsta-momenten omdat hij huilt of voeding nodig heeft.

A'je moe kakk'n, moeje kakk'n!Update zindelijkheids training part II
Geen stoelgang op de grond, wel alles sparen tot ze een pamper aanheeft (middagdut en snachts)
Maar nooit op het potje, ze gaat er soms wel opzitten vanzelf maar nooit met succes.
De kaka op het potje op dag 1 was dus een toevalstreffer![]()
Onze dochter heeft immens veel last van warmte uitslag op haar rug, niet normaal. De voorbije nachten waren een hel, ocharme 't kind.
We proberen de kamer tevergeefs af te koelen maar uiteindelijk is het daar toch 27-28c
We hebben al wat aftersun opgedaan en vaak haar in een verfrissend badje gestopt etc maar helpt niet echt. Eens zitten googlen, ontstekingsremmende crème kan ook nog helpen.
Dat het maar snel wat begint af te koelen!
Zoontje nu al 4 nachten na elkaar 's nachts wakker omwille van nachtmerries![]()