Goede suggestie, maar minder handig als je weet dat de oudste al 5 keer achter mijne rug gesprongen was omdat ze bang had van een visje van pakweg 50 cm.“Opgegeten” is het correcte antwoord daar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede suggestie, maar minder handig als je weet dat de oudste al 5 keer achter mijne rug gesprongen was omdat ze bang had van een visje van pakweg 50 cm.“Opgegeten” is het correcte antwoord daar.
Niks jom, nog altijd niks, al 12 uur geen vooruitgang... Ze ligt nu aan infuus met weeën opwekker ofzoiets.En? Daddy? Of ongeduldige-daddy-to-be?

Och bij ons was het ongeveer 50 uur nadat we in het hospitaal aankwamenNiks jom, nog altijd niks, al 12 uur geen vooruitgang... Ze ligt nu aan infuus met weeën opwekker ofzoiets.![]()

Jaat, bedankt voor de goede moedOch bij ons was het ongeveer 50 uur nadat we in het hospitaal aankwamen![]()
Hier zijn ze 24u na de weeën opwekkers wel overgegaan tot keizersnede, da's al wat hoopgevender, toch?Jaat, bedankt voor de goede moed

Frieten via een infuus, Nice!Niks jom, nog altijd niks, al 12 uur geen vooruitgang... Ze ligt nu aan infuus met weeën opwekker ofzoiets.![]()
Ze heeft enorm veel zin frieten alleszins, ik weet dus wat ik straks moet gaan halen als ze kan en mag etenFrieten via een infuus, Nice!

Uw vrouw is toevallig geen natuurlijke redhead?Ze heeft enorm veel zin frieten alleszins, ik weet dus wat ik straks moet gaan halen als ze kan en mag eten
Gynaecoloog is juist geweest, haar baarmoeder is roestig, geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen... Overigens gaan ze het rustig aanpakken want ze wil zonder epidurale bevallen, we zitten hier al 20u is dat niet rustig genoeg misschien?![]()

Tegenwoordig vooral natuurlijk grijsUw vrouw is toevallig geen natuurlijke redhead?![]()

Dat die niet goed gesmeerd is?Gynaecoloog is juist geweest, haar baarmoeder is roestig, geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen...

Op zoek naar een reisbuggy en een tweede autostoel. Dochter is nu 19 maand, en veel van die dingen zijn "tot 4 jaar", dus ik dacht "oké, komt in orde".
Blijkbaar is 4 jaar een synoniem voor 15kg, onze dochter weegt er +13kg momenteel... Struggles of life met een kind dat niet op het gemiddelde zit op de curve![]()
Ik had nu de Leclerc Influencer buggy gevonden (formaat van handbagage! handig) en die gaat tot 22kg. Dus dat zal hem wel wordenDeze is tot 20kg, dochter weegt nu 19kg en stuurt nog steeds heel soepel! Klapt alleen niet zo klein weg als een reisbuggy.![]()
Greentom Classic
Gratis Greentom Dagrugzak bij elke kinderwagenaankoop. Voeg eenvoudig je gewenste kleur toe in de opmerkingen bij het afrekenen! Geschikt voor 6 maanden tot ± 4 jaar De eerste groene kinderwagen ter wereld. De lichtste kinderwagen ter wereld is helemaal groen! Greentom presenteert een nieuwe...greentom.com
Ook overgestapt op de cybex kinderstoel op 14kg.
![]()
CYBEX Autostoel »Pallas-Fix«, Isofix, groep 1-3, van 9…
CYBEX Autostoel »Pallas-Fix«, Isofix, groep 1-3, van 9 tot 36 kgwww.lidl.be

Het kussen vooraan kan weg, heb ik nooit gebruikt zelfs aan 14kg, dochter zit dus ook gewoon met de gordel vast.Ik had nu de Leclerc Influencer buggy gevonden (formaat van handbagage! handig) en die gaat tot 22kg. Dus dat zal hem wel worden
ivm autostoel, het is voor een cabrio en daar is 1 ding superbelangrijk: als je overkop gaat, wil je in de auto blijven.
En dan zie je dit filmpje:
En dan blijkt dat dus niet aanwezig te zijn als ADAC test voor autostoeltjes... Ik hou het bij gordels![]()

Die naamIk had nu de Leclerc Influencer buggy gevonden

Alle het is eigenlijk de magicfold of zoiets, influencer is hetzelfde model maar dan met een lederen handgreepDie naam![]()

Is normaal omdat ze dat overlaten aan een kindercardioloog en deze behoorlijk schaars zijn.Bij onze jongste baby 5maand hebben ze voor de 2de keer hartgeruis gehoord. We moeten nu naar een kinder cardioloog. Wij bellen enal pas plaats 29 september. Is toch ongelooflijk. Twee maand wachten om te weten of er iets aan de hand is met ons baby'tje.