Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Frieten via een infuus, Nice!
Ze heeft enorm veel zin frieten alleszins, ik weet dus wat ik straks moet gaan halen als ze kan en mag eten 😛

Gynaecoloog is juist geweest, haar baarmoeder is roestig, geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen... Overigens gaan ze het rustig aanpakken want ze wil zonder epidurale bevallen, we zitten hier al 20u is dat niet rustig genoeg misschien? 😛

Ze heeft enorm veel zin frieten alleszins, ik weet dus wat ik straks moet gaan halen als ze kan en mag eten 😛

Gynaecoloog is juist geweest, haar baarmoeder is roestig, geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen... Overigens gaan ze het rustig aanpakken want ze wil zonder epidurale bevallen, we zitten hier al 20u is dat niet rustig genoeg misschien? 😛
Uw vrouw is toevallig geen natuurlijke redhead? :P

299290422_5284746421581020_773478692785981369_n.jpg

Op zoek naar een reisbuggy en een tweede autostoel. Dochter is nu 19 maand, en veel van die dingen zijn "tot 4 jaar", dus ik dacht "oké, komt in orde".

Blijkbaar is 4 jaar een synoniem voor 15kg, onze dochter weegt er +13kg momenteel... Struggles of life met een kind dat niet op het gemiddelde zit op de curve :P

Op zoek naar een reisbuggy en een tweede autostoel. Dochter is nu 19 maand, en veel van die dingen zijn "tot 4 jaar", dus ik dacht "oké, komt in orde".

Blijkbaar is 4 jaar een synoniem voor 15kg, onze dochter weegt er +13kg momenteel... Struggles of life met een kind dat niet op het gemiddelde zit op de curve :p
Deze is tot 20kg, dochter weegt nu 19kg en stuurt nog steeds heel soepel! Klapt alleen niet zo klein weg als een reisbuggy.

Ook overgestapt op de cybex kinderstoel op 14kg.

Edit: de greentom kan je 2dehands wel in Nederland scoren, in België zo goed als niet te vinden.

Deze is tot 20kg, dochter weegt nu 19kg en stuurt nog steeds heel soepel! Klapt alleen niet zo klein weg als een reisbuggy.

Ook overgestapt op de cybex kinderstoel op 14kg.
Ik had nu de Leclerc Influencer buggy gevonden (formaat van handbagage! handig) en die gaat tot 22kg. Dus dat zal hem wel worden

ivm autostoel, het is voor een cabrio en daar is 1 ding superbelangrijk: als je overkop gaat, wil je in de auto blijven.
En dan zie je dit filmpje:

En dan blijkt dat dus niet aanwezig te zijn als ADAC test voor autostoeltjes... Ik hou het bij gordels :P

Ik had nu de Leclerc Influencer buggy gevonden (formaat van handbagage! handig) en die gaat tot 22kg. Dus dat zal hem wel worden

ivm autostoel, het is voor een cabrio en daar is 1 ding superbelangrijk: als je overkop gaat, wil je in de auto blijven.
En dan zie je dit filmpje:

En dan blijkt dat dus niet aanwezig te zijn als ADAC test voor autostoeltjes... Ik hou het bij gordels :p
Het kussen vooraan kan weg, heb ik nooit gebruikt zelfs aan 14kg, dochter zit dus ook gewoon met de gordel vast. 😇

Onze dochter van 3jaar is deze week ook naar een jeti kamp gegaan. Ze vond het heel leuk maar nog een geluk waren er veel kindjes van haar klas ook aanwezig. Ze is niet zo sociaal en dan kent ze toch wat volk.

Bij onze jongste baby 5maand hebben ze voor de 2de keer hartgeruis gehoord. We moeten nu naar een kinder cardioloog. Wij bellen enal pas plaats 29 september. Is toch ongelooflijk. Twee maand wachten om te weten of er iets aan de hand is met ons baby'tje.

Bij onze jongste baby 5maand hebben ze voor de 2de keer hartgeruis gehoord. We moeten nu naar een kinder cardioloog. Wij bellen enal pas plaats 29 september. Is toch ongelooflijk. Twee maand wachten om te weten of er iets aan de hand is met ons baby'tje.
Is normaal omdat ze dat overlaten aan een kindercardioloog en deze behoorlijk schaars zijn.
Die van onze dochter komt bvb maar 1x per maand in onze regio.
Als de vitale waarden in orde zijn, kan dat wachten is de redenering. Geloof me vrij, als het niet kon wachten, zaten jullie in een ambulance naar het UZ. 😉
Dat geruis wordt bijna altijd veroorzaakt door een opening in het hart die nog niet toe is en hoogst waarschijnlijk vanzelf toe groeit. Komt eigenlijk behoorlijk vaak voor! En is dus geen ernstige aandoening op zich.

Terug
Bovenaan