Avondland
Well-known member
Met iemand die ze kent dan wel. Als dat vriendje wat socialer is kan ze daarvan "profiteren".dan is het mssn net beter om ze meer dagen naar zo'n speelpleinwerking te sturen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met iemand die ze kent dan wel. Als dat vriendje wat socialer is kan ze daarvan "profiteren".dan is het mssn net beter om ze meer dagen naar zo'n speelpleinwerking te sturen?

).
.AhumUgh, verkleinwoordjehz ... Voor mijn dochter (nog geen twee*) is het feest als die een bord krijgt met frietjes en een frikandel.

Gisteren (uitzonderlijk, want normaal is het altijd op vrijdag) frietjes gegeten... maar nope, geen nieuws.Frieten gaan eten!!!!
Hier 2x frieten gegeten en allebei die nacht ter wereld gekomen![]()

Hier is het vervelende dat ze niemand kent op het speelplein. Gelukkig maakt ze snel vriendjes maar het maakt die eerste dagen echt wel lastiger zo...Volgende week ook eens 4 dagen speelpleinwerking hier proberen. Maar 4 dagen genomen om eens te zien hoe ze er op reageert. Al heeft ze het nu al volledig gehad bij Opa en Oma hebben we het gevoel. Een paar leeftijdsgenootjes door de dag gaat niet slecht zijn.
Dat is niet onlogisch als ge elke dag frieten eetFrieten gaan eten!!!!
Hier 2x frieten gegeten en allebei die nacht ter wereld gekomen![]()

Dat is niet onlogisch als ge elke dag frieten eet![]()

Mijn tante, ondertussen een zeventiger, had het ook zo voor. 2x enorme goesting in frieten, in tijden waar "frieten gaan eten" niet eens een maandelijkse traditie was...Dat is niet onlogisch als ge elke dag frieten eet![]()

Vandaar dat het frituur naast het ziekenhuis hier ook levert op de materniteitMijn tante, ondertussen een zeventiger, had het ook zo voor. 2x enorme goesting in frieten, in tijden waar "frieten gaan eten" niet eens een maandelijkse traditie was...
Eerste keer frietje steken, water brak, naar het moederhuis.
2de keer: frietje steken, geen weeën, geen water dat brak, toch naar het ziekenhuis gereden "want als ik goesting in frieten heb, is dat omdat de kleine wil komen!".
Keken ze maar raar van op in het ziekenhuis, maar ze bleek effectief bijna volledige ontsluiting te hebben en enkele uren later is ze bevallen!
Conclusie: het is niet frieten eten die de trigger is, maar onweerstaanbare goesting om frieten te gaan eten!![]()

Ik zou nu wel verwacht dat jij het concept "geduld" wat onder de knie hebt!Allé hier zitten we dan, sinds 17u in het ziekenhuis, het mag ondertussen wel gaan komen...

Hij wil er zo vlug als mogelijk nog ene makenIk zou nu wel verwacht dat jij het concept "geduld" wat onder de knie hebt!![]()
6 is echt voldoendeHij wil er zo vlug als mogelijk nog ene maken

En? Daddy? Of ongeduldige-daddy-to-be?6 is echt voldoende
En als er nog ene komt ist ni van mij, die leidingen zijn vakkundig doorgebrand![]()
“Opgegeten” is het correcte antwoord daar.Vandaag op Mallorca naar het aquarium geweest. De jongste zit al een paar dagen uit te kijken om de haaien te kunnen zien. Elke dag vroeg ze ernaar.
Daar aangekomen gingen we eerst langs een deel aquariums zonder haaien, tot de jongste plots vroeg wat die meneer daar deed. Die meneer was dus een duiker die één van de aquariums aan het proper maken was.
In de namiddag eindelijk tot aan de aquariums van de haaien geraakt zodat ze eindelijk de langverwachte haaien kon zien. Staan we voor dat aquarium vol met haaien, en in plaats van naar de haaien te kijken: “papa, waar is de meneer?”
Zie je die haai daar? Daarstraks zwom daar een man naast...“Opgegeten” is het correcte antwoord daar.