Hoewel een baby iets uniek is, mis ik die fase toch niet heel erg.
Ik persoonlijk ergens wel, vond dat ook heel fijn, en ik vind het ergens jammer dat ik weet dat ik dat nooit meer ga meemaken. Maar goed, elke fase is wel leuk.
Wel een drietal kotsincidenten in de auto in totaal. Vorige week nog toen we naar de Zoo gingen. Sjans dat we reservekledij bij hadden.
Ha, dat moment waarop je het hoort gebeuren maar nog niet naar achter kan kijken - "omg gans mijn auto gaat vol hangen".
1 keer gebeurd toen ik op de parking van Plopsaland aan het parkeren was en de wagen ook echt wel VOL hing daar achteraan. Mijn oudste was vroeger echt een projectielkotser. We hadden wel verse kleren bij en ter plaatse wat kunnen opkuisen met doekjes, maar de gedachte dat je wagen een hele dag in de zon zal staan bakken met nog resten kots... baaaaaaaah.
Heeft ook een ochtendhumeur en als ik hem te hard opjaag wordt dat alleen maar erger.
. 
) en vertrekken om 8:00 naar school. Volgorde opstaan, eten, rugzak maken, kleren, tandenpoetsen, schoenen en buiten. Soms is er zelfs tijd om nog wat te spelen.