De kleine is hier ondertussen op 4 flessen en 2x borst overgestapt. Die mega kak waarover ik vorige week of zo schreef was blijkbaar een voorbode.. jawadde.
Gisteren kakt hij nu toch zijne pamper vol... zo nat dat je het bijna nog kan uitkieperen want die absorberende korrels in die pamper denken ook alleen "wtf gast nie zo veel!". Soit, na elvendertig doekjes en een washandje poepke weer fris.
Ik zit er een paar uur later mee op mijne schoot. Flesje gegeven, goeie boer (kan hij goed

) en ik hoor hem kakken. Ik denk van ok ik doe dat straks wel efkes als zijn eten wat gezakt is.
Ineens voel ik het zo'n 10 min later warm worden aan mijnen buik. Blijkt dat hij weeral zo'n kak van epische proporties gelegd heeft dat die korrels nu dachten "foert ze dude, zoek het zelf uit" met als gevolg dat het plasje dat hij deed niet meer absorbeerde. Dat spoelde dus op mijn buik samen met wat kaksap.
Soit. Het meeste opgekuist en daarna met zijn hol gewoon onder de kraan afgespoeld. We hebben ons kussen in het waskot gelegd voor hem en ik ben daar al direct dankbaar voor. Hij hing tot halverwege zijn rug vol.
Ik doe een verse T-shirt aan ook, doe hem een pyama aan, en spoel zijn neus eens met Naaprep.
Ik pak hem vast, blijkbaar schiet er wat slijm verkeerd en hopla, mijn verse T-shirt helemaal ondergekotst
Hij komt wel goed bij. Net geen 5 kg nu. We geven 4 flessen van 150 mk + 5 scheppen. We dachten eerst dat dat te veel was, maar volgens schema van K&G zou dat OK zijn. Naast dus ook 2x borst, wat wel veel minder ml is daar zijn we zeker van.
Ben wel zot van die kleine. Zo een schoon ventje

Ook goed voor het ego toen we dit weekend op een feestje waren en wa mensen van bomma en bompa leeftijd zeiden dat ook