Daar heb ik al een nadeel van ondervonden. Ik had uitgelegd dat de mens afstamt van de apen, want ze is altijd heel geïnteresseerd in die wetenschappelijke zaken.Ohja, paar maand terug de juffrouw van de kleuterklas tegen mij: "zeg uw jongste deed hier daarnet een hele uitleg over moleculen enzo"
ik: "was het correct?"
zij: "weet ik niet echt"
Waarschijnlijk correct dus. Altijd de juiste uitleg geven aan de kinderen ipv de versimpelde versie. Vorige week nog een hele uitleg moeten doen over de redenen waarom Belgie en Noorwegen vriendjes zijn maar niet zo goede vriendjes als ze zouden kunnen zijn ( aka geen deel van de EU wegens landbouwbescherming, protectionisme voor de olie, etc)
Enkele maanden later komt ze af dat dat van de apen niet klopt, want we stammen allemaal af van Adam en euuuhm (Eva was ze even kwijt). Ik had er geen rekening mee gehouden dat ze naar een katholieke school gaat.
Toen ik aanvulde met Eva was ze in de war, want ik had ne uitleg gegeven over apen, en wist blijkbaar toch dat het Adam en Eva waren. Ik heb dan maar gezegd dat de juf gelijk had, en dat ik later nog wel ooit ga uitleggen waarom ik het anders uitgelegd had.

beetje wandelen, koffietjes gaan drinken. Meer moet dat niet zijn. Onze dochter ook zeer flink, geen problemen in de wagen, flink geslapen etc maar fucking hell, wat een volksverhuis