Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Alledrie bij ons redelijk vlot van die pamper af (of toch niet dat ik er mij uitzonderlijke dingen bij voorstel) uitgezonder de jongste zoon 's nachts. Die is pas helemaal droog gevallen toen hij begin de 6 jaar was.

Zelf mij nooit in opgejaagd en die jongen ook nooit onder druk gezet. Bij kennissen waren er wel die hun kind 's avonds geen drinken gaven (of heel miniem) om zo de kinderen rapper droog te krijgen 'snachts. Geen idee welke levensdoelen je daar mee afvinkt maar ik ga er nog altijd van uit dat je kinderen de tijd en ruimte moet geven.

Die fascinatie piekt rond de pubertijd normaal.

281487370_164745802674577_3334915277010367213_n.jpg

Deze week wegens omstandigheden eens naar K&G in Deinze geweest ipv Nazareth.
Echt wereld van verschil, in Nazareth is het echt zo veel beter.

Deze week wegens omstandigheden eens naar K&G in Deinze geweest ipv Nazareth.
Echt wereld van verschil, in Nazareth is het echt zo veel beter.
Ik ben ook bewust naar een andere beginnen gaan, soms echt bizar wat een verschil er is, zowel wat de dokters als de verpleegkundige als de vrijwilligers betreft

Ik weet dat het idioot is maar het is sterker dan mijzelf en in kan er zo op ragen.. HLN/Nieuwsblad comments.

Artikel over het feit dat er in de US een tekort is aan poedermelk.

"MsS eEn TeKeN dAt De MoEdErS mAaR zElF mOeTeN kIjKeN mEt BoRsTvOeDiNg"
In een normale, natuurlijke wereld heeft de natuur ervoor gezorgd dat een moeder haar baby kan voeden met melk dat ze zelf produceert 🙂
Zijn de borsten ook leeg? Of zou dat als "onnatuurlijk" noodhulp kunnen dienen bij gebrek aan de natuurlijke babymelk uit de rekjes?

Ik weet dat het idioot is maar het is sterker dan mijzelf en in kan er zo op ragen.. HLN/Nieuwsblad comments.

Artikel over het feit dat er in de US een tekort is aan poedermelk.

"MsS eEn TeKeN dAt De MoEdErS mAaR zElF mOeTeN kIjKeN mEt BoRsTvOeDiNg"
Waarom ragen? Mensen met een kamertemperatuur IQ hebben enkel HLN als klankbord.

Hoe groot zijn jullie? Beide ouders groot? Heeft ze er last van?

1m86 en 1m71, dus ze is de mama al serieus voorbijgestoken. Echt veel last heeft ze er niet van, soms wat groeipijnen, grootste praktisch nadeel is vinden van schoenen gezien ook grotere schoenmaat.

Maar tis een topper en een knappe meid :)

Terug
Bovenaan