Billy en BamBam zijn wel de shit als ge onder invloed van alcohol of iets anders zijt.
BamBam is zo pokke-irritant.Als ge echt wil trippen => Lale Ki Lolu
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Billy en BamBam zijn wel de shit als ge onder invloed van alcohol of iets anders zijt.
BamBam is zo pokke-irritant.De posttrein vind ik ook irritant.BamBam is zo pokke-irritant.

Ik doe dat omplooien standaard, zowel aan voorkant als achterkant. Ik dacht dat iedereen dat deed eigenlijk.Hahaa zoo herkenbaar
Wij zijn fan van de Kruidvat luiers. Onze dochter had altijd natte luiers toen we pampers gebruikten met Kruidvat geen last meer van gehad.
Wat ook helpt bij lekkende luiers is de rand omplooien. Onze dochter bewoog ook heel veel en toen we dit deden hadden wij minder last van lekkende luiers.
Hoe snel leg je haar weg? Want eenmaal in diepe slaap, kan ik bij mijn kleine hem bij wijze van spreken ondersteboven laten hangen en hij komt nog niet wakker.Iemand tips om een baby van 9 weken overdag in haar wiegje te laten slapen? Ze valt telkens bij mij in slaap maar als ik haar wegleg wordt ze bijna altijd wakker. Als het dan is lukt om haar weg te leggen is ze zowiezo na een halfuurtje weer wakker.. HELP!!
.de onze is hier 12 weken, z white noise opzetten hielp hier wel.Iemand tips om een baby van 9 weken overdag in haar wiegje te laten slapen? Ze valt telkens bij mij in slaap maar als ik haar wegleg wordt ze bijna altijd wakker. Als het dan is lukt om haar weg te leggen is ze zowiezo na een halfuurtje weer wakker.. HELP!!
Bluey is inderdaad fantastisch. Hier staat de aflevering waar ze in de speeltuin op de wip zitten al een week op repeat.Toch nog eens @Lint bedanken voor zijn tip wat betreft Bluey. Zo goed gemaakt, zo herkenbaar als ouders ook. Voorlopig zijn wij zelfs grotere fan dan de kindjes![]()

Rand omplooien is toch niet standaard enkel in begin bij pasgeborenen.Ik doe dat omplooien standaard, zowel aan voorkant als achterkant. Ik dacht dat iedereen dat deed eigenlijk.
Hoe snel leg je haar weg? Want eenmaal in diepe slaap, kan ik bij mijn kleine hem bij wijze van spreken ondersteboven laten hangen en hij komt nog niet wakker.
Je kan ook al proberen hetgeen waar ze op ligt in de wieg, mee te pakken in je armen. Dit dempt dan de beweging van het in de wieg leggen.
Voor al dat hoofd is een lastige om neer te leggen.
Wordt ze ook wakkeer na een halfuurtje in je armen? En waar ligt die wieg? In een drukke omgeving of in een afgesloten ruimte? Misschien zijn het externe factoren die er voor zorgen dat ze niet langer dan een halfuur slaapt?
. Ze zal vooral de mama willen voelen zeker.Diepe slaap begint na ongeveer 20 minuten. Neerleggen is inderdaad moeilijk omdat dat kantelen uw hersenen het signaal geeft dat je valt natuurlijk.Rand omplooien is toch niet standaard enkel in begin bij pasgeborenen.
Ik leg ze weg na 5 à 10minuten. Is nog niet in diepe slaap geloof ik dan. Idd hoofdje is het moeilijkst. Ze ligt op een matras niet zo handig om dat helemaal mee eruit te nemen.
In mijn armen wordt ze niet wakker na een halfuur. Ze ligt in een donkere rustige kamer.. Ze slaapt wel goed in draagzak of in mijn armen natuurlijk. Ze zal vooral de mama willen voelen zeker.

Die kan ook 2j en 11 maand zijn he.'s nachts zindelijk, op 2jaar?![]()

Ik kreeg deze week dezelfde opmerking van een collega. Is dat zo vroeg misschien? Geen idee meer wanneer dat van ons oudste was.'s nachts zindelijk, op 2jaar?![]()
Net 2j is idd uitzonderlijk. Maar de meeste worden tss 3j en 4j nachtzindelijk.Ik kreeg deze week dezelfde opmerking van een collega. Is dat zo vroeg misschien? Geen idee meer wanneer dat van ons oudste was.
Hij is van 1 januari en slaapt nu ongeveer een maand zonder pamper 's nachts, zonder ongelukken.
Oh, stop it you. *blush2 jaar vind ik idd wel heel knap.