Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Is dat normaal dat een kind van 3-4 constant aan zen fluit zit? Het kind is er enorm gefascineerd door :unsure:
Best normaal (denk ik), want zowel den oudste had dan rond die leeftijd en de jongste nu ook. Ligt hij soms ook euh, nogal raar, op een beertje ofzo? :unsure:

Gewoon om het ff te verduidelijken: bedoelt ge dat uw kind tegen zijn beer op rijdt?
😁
Ik hield het diplomatisch! Ja dus, alle op rijdt, iets van die aard, gewoon met kleren aan he en hij snapt zelf niet echt waarom hij dat doet denk ik. Zoals ik zei, rond die leeftijd deed onze oudste dat ook.

Ik hield het diplomatisch! Ja dus, alle op rijdt, iets van die aard, gewoon met kleren aan he en hij snapt zelf niet echt waarom hij dat doet denk ik. Zoals ik zei, rond die leeftijd deed onze oudste dat ook.
Dat heb ik hem toch nog niet zien doen 🤣

Mijne van 2,5 heeft zijn spullement ook al ontdekt hoor. In die mate dat ik al eens gezegd heb: ' schatje, wij spelen niet met onze plasser in het openbaar' en ' wij vragen niet aan andere mensen om hun piemel te mogen zien'.

Heeft iemand al eens met een slaapmonitor gewerkt? Omdat hij +-20 keer per nacht 5 seconden stopt met ademen moeten we ter observatie constant zo'n monitor meezeulen maar dat ziet er echt een hele opgave uit :eek:

Met de kinderen in centerparcs en gisteren bij vertrek nog redelijk impulsief de ex (en dus moeder van de kinderen) opgepikt. Ze ging heel graag mee zwemmen en de kinderen (en wij) vonden het geweldig.
Toen de kinderen in bed lagen, stond ze plots aan de deur met een pizza. (Klinkt als een pr0n scenario besef ik net). Ik dacht dat ze al lang terug thuis was want haar partner was haar een uur eerder al komen halen. Ze zei dat het “hectisch” geweest was, whatever that may mean. Maar ik ben al even gestopt met me het leed van de hele wereld aan te trekken. 🤷‍♂️

Met de kinderen in centerparcs en gisteren bij vertrek nog redelijk impulsief de ex (en dus moeder van de kinderen) opgepikt. Ze ging heel graag mee zwemmen en de kinderen (en wij) vonden het geweldig.
Toen de kinderen in bed lagen, stond ze plots aan de deur met een pizza. (Klinkt als een pr0n scenario besef ik net). Ik dacht dat ze al lang terug thuis was want haar partner was haar een uur eerder al komen halen. Ze zei dat het “hectisch” geweest was, whatever that may mean. Maar ik ben al even gestopt met me het leed van de hele wereld aan te trekken. 🤷‍♂️
Dus...?
Pizza gegeten?
Coïtus gehad?

Toen de kinderen in bed lagen, stond ze plots aan de deur met een pizza. (Klinkt als een pr0n scenario besef ik net). . 🤷‍♂️
Nee, als ze met een kopie machine ‘met defecte lade’ voor uw deur staat, dan is het een xxx scenario. Pizza in dit economisch klimaat, dat is gewoon humanitaire hulp.

Terug
Bovenaan