Jup
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup
Is er IETS veranderd?Onze dochter wordt volgende week 11 maand. Vandaag de 2e dag op een rij dat ze gewoon hysterisch (zonder overdrijven) wordt als we haar in bed leggen. Niks helpt dan behalve ze weer opnemen maar vanaf je ze teruglegt begint ze opnieuw. Gisteren zo van 19 tot 23u30 mee bezig geweest tot ze echt zodanig moe was dat ze in slaap viel. Vandaag is terug van hetzelfde en is ze weer al 45m bezig.

Deze wasmand heeft veel blote babykontjes gezien
![]()
Wasmanden
We weten dat de was doen bij de meeste mensen niet bovenaan staat in het lijstje van plezierigste bezigheden, maar met de juiste wasmand gaat het echt wel makkelijker. Neem een kijkje in ons assortiment: we hebben handgevlochten manden, wasmanden met deksel en modellen op wielen die je makkelijk...www.ikea.com
En nadien het water aan de planten in de tuin, dubbel win.
Eens ze dan konden rechtzitten de babydam in het bad

Heeft de onze van bijna 2 nu nog. We gingen ook altijd terug om vast te nemen en te troosten.Onze dochter wordt volgende week 11 maand. Vandaag de 2e dag op een rij dat ze gewoon hysterisch (zonder overdrijven) wordt als we haar in bed leggen. Niks helpt dan behalve ze weer opnemen maar vanaf je ze teruglegt begint ze opnieuw. Gisteren zo van 19 tot 23u30 mee bezig geweest tot ze echt zodanig moe was dat ze in slaap viel. Vandaag is terug van hetzelfde en is ze weer al 45m bezig.
Iedereen doet zijn eigen ding, maar ik blijf dat toch rare logica vinden? Bij bvb eten doe je dat toch ook niet "krijs maar tot je geen honger meer hebt"?Heeft de onze van bijna 2 nu nog. We gingen ook altijd terug om vast te nemen en te troosten.
Maar midden in de nacht deed ze dit ook. Nu al een weke echt gewoon spartaans bezig. Naar haar kamer, Slaapzak aan, restje papfles op de stoel, nog beetje knuffelen en dan in bed leggen. Begon met ongeveer 45 min aan een stuk gekrijs. Nu 5 of 10 ofzo max...
Er is een verschil tussen krijsen voor aandacht en als er effectief iets scheelt.Iedereen doet zijn eigen ding, maar ik blijf dat toch rare logica vinden? Bij bvb eten doe je dat toch ook niet "krijs maar tot je geen honger meer hebt"?
Heb ge uw vrouw nen Sony a7iii gegeven zodat jij de a7iiii kan kopen?Serieus over budget gegaan met Moederdag ...en dan moet de échte Moederdag nog komen in augustus. Die van vandaag is de commerciële van de middenstand, dixit mijn eigen moeder.

Je kan het eigenlijk niet beter verwoorden. Uw kind geeft u een letterlijke "schreeuw om aandacht". En uw reactie daarop is "negeren". Is het dan zo verwonderlijk dat er steeds meer kinderen zitten met eetstoornissen, zelfverminking, ...? Als je ze vanaf hun 2 jaar aanleert dat een letterlijke schreeuw om aandacht genegeerd wordt?Er is een verschil tussen krijsen voor aandacht en als er effectief iets scheelt.
Als je haar oppakt is het meteen ok. En al zit je daar 5 min of een half uur, vanaf het moment dat je haar terug weg legt begint het circus opnieuw...
Er zijn al genoeg avonden geweest dat ze dit volgehouden heeft voor een paar uur, en dat is gewoon niet vol te houden... Ze is moe want ze toont alle signalen, en nu geeft ze er na 5 of 10 minuten aan toe en slaapt ze klokje rond.
Je kan die redenering ook omkeren natuurlijk. Waarom zijn er zoveel slechte slapers? Omdat hun schreeuwen om aandacht altijd resulteren in aandacht? Ik weet niet wie er gelijk heeft, maar ik denk persoonlijk dat kinderen veel slimmer en manipulatiever zijn dan we soms voor mogelijk (willen) houdenJe kan het eigenlijk niet beter verwoorden. Uw kind geeft u een letterlijke "schreeuw om aandacht". En uw reactie daarop is "negeren". Is het dan zo verwonderlijk dat er steeds meer kinderen zitten met eetstoornissen, zelfverminking, ...? Als je ze vanaf hun 2 jaar aanleert dat een letterlijke schreeuw om aandacht genegeerd wordt?
Ik snap echt niet hoe schreeuwen om aandacht wilt zeggen dat er niks mis is, uw kind geeft aan iemand nodig te hebben om te coreguleren en de stress van de dag te verwerken...
Heel eerlijk, ik heb écht nog veel liever onze verschrikkelijke slaper dan dat ik mijn kind zo zou moeten laten huilen.
Nu is dat manipulatieve dat veel mensen denken te zien in kinderen ook een misopvatting. Het hersendeel dat daar verantwoordelijk voor is begint pas te ontwikkelen op 18 maand...Je kan die redenering ook omkeren natuurlijk. Waarom zijn er zoveel slechte slapers? Omdat hun schreeuwen om aandacht altijd resulteren in aandacht? Ik weet niet wie er gelijk heeft, maar ik denk persoonlijk dat kinderen veel slimmer en manipulatiever zijn dan we soms voor mogelijk (willen) houden
bijna 2 jaar is dan ook meer dan 18 maandNu is dat manipulatieve dat veel mensen denken te zien in kinderen ook een misopvatting. Het hersendeel dat daar verantwoordelijk voor is begint pas te ontwikkelen op 18 maand...
Nu is "mijn kind vraagt om aandacht" natuurlijk ook niet manipulatief, want uw kind vraagt gewoon effectief om aandacht...

Nee niks veranderd, we hebben al maanden dezelfde routineIs er IETS veranderd?
En is het ook bij neerliggen overdag? Want dan kan het een oorontsteking (of hersenvliesontsteking) zijn. Persoonlijk zou ik dat even laten checken...Nee niks veranderd, we hebben al maanden dezelfde routine
Al goed en wel voor een keer he, en dan wil ik die gerust aandacht geven.Je kan het eigenlijk niet beter verwoorden. Uw kind geeft u een letterlijke "schreeuw om aandacht". En uw reactie daarop is "negeren". Is het dan zo verwonderlijk dat er steeds meer kinderen zitten met eetstoornissen, zelfverminking, ...? Als je ze vanaf hun 2 jaar aanleert dat een letterlijke schreeuw om aandacht genegeerd wordt?
Ik snap echt niet hoe schreeuwen om aandacht wilt zeggen dat er niks mis is, uw kind geeft aan iemand nodig te hebben om te coreguleren en de stress van de dag te verwerken...
Heel eerlijk, ik heb écht nog veel liever onze verschrikkelijke slaper dan dat ik mijn kind zo zou moeten laten huilen.
En wanneer het gewoon wenen is omdat ze nog niet wil slapen (maar wel steenmoe is...)