Mijn vrouw was zaterdagavond niet thuis dus we konden elkaar niet afwisselen om hem in slaap te krijgen. Ik ben de muren opgelopen van frustratie. Af en toe naar buiten gegaan, eventjes alle stoom aflaten, terug naar binnen, repeat x 100. Om 21u30 heeft hij even geslapen, uitgeput in de zetel geploft maar na 10 minuten was het opnieuw van dat. Ik kon mijn oren niet geloven. Het moet ergens 22u30
geweest zijn toen hij in slaap gevallen is, en ik ernaast. Gat in de nacht heeft mijn vrouw me zo gevonden toen ze thuiskwam. Beneden lag alles nog overhoop dus de volgende ochtend was het rushen om niet te laat op het familiefeest te arriveren. En ook dat stond weer volledig in het teken van die kleine in zijn bed krijgen. En dan vannacht weer een horrornacht waarbij we elk half uur op onze horloge hebben gezien. Voel me weer lekker fris aan de start van de nieuwe werkweek.
geweest zijn toen hij in slaap gevallen is, en ik ernaast. Gat in de nacht heeft mijn vrouw me zo gevonden toen ze thuiskwam. Beneden lag alles nog overhoop dus de volgende ochtend was het rushen om niet te laat op het familiefeest te arriveren. En ook dat stond weer volledig in het teken van die kleine in zijn bed krijgen. En dan vannacht weer een horrornacht waarbij we elk half uur op onze horloge hebben gezien. Voel me weer lekker fris aan de start van de nieuwe werkweek.

Laatst bewerkt:

Als ik tegen 23u-0u ga slapen en ik sta op de gang dan hoor ik die precies verhalen vertellen, soms eens roepen of wenen, en dan kijk ik op de camera en dan ligt die gewoon plat op zen buik. Ongelofelijk.