Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
had het hier al eens gepost maar ik ben echt nooit ziek.De klassieke griep is zwaar de ronde aan het doen, dochter en ik hadden het ook stevig te pakken, gisteren een vriend aan de lijn gehad wiens 2 kleuters (en hun ouders ook dan) het zitten hadden,...
![]()

Dat is nu eens 1 van de dingen dat hier absoluut niet lukt.had het hier al eens gepost maar ik ben echt nooit ziek.
2 weken geleden de "gewone" griep, 4 dagen later had ik de buikgriep
onze dochter heeft nu ook last van een verkoudheid.. ze had geen koorts maar gisterenmiddag dan toch een telefoontje gekregen van de crèche, 38.4.
sinds we thuis zijn wel geen koorts meer maar bon, ze moet 24h koorts-vrij zijn voor ze terug naar de crèche mag dus vandaag nog een dagje thuis met haar.
ondertussen ook al een pro in het neusje spoelen![]()

Of de spreekwoordelijke sjot onder uw achterste was nodig om u in gang te stekenKleine update: alle schilderwerken zijn klaar en opgeruimd, de tv hangt terug, de zetel staat terug. Zondagavond wieg en park gaan ophalen
Vrouw rond en gezond, en ook thuis sinds vorige week. Doopsuikers ook zo goed als geregeld en kaartjes ook.
Gisteren vriendin bij mijn vrouw geweest die nog wat brol meegebracht heeft voor de kleine. Onder andere een soort sporttas maar voor uw kleine in te leggen. Of een slaapding met handvaten, zo je wilt.
Da was dus weer stress voor niks![]()

Nee nie echt. Alles volgens planning gegaan. Enkel het ophalen van wieg en park niet. Dat ging vorige week zijn maar daar is iets tussen gekomen.Of de spreekwoordelijke sjot onder uw achterste was nodig om u in gang te steken![]()
Nee nie echt. Alles volgens planning gegaan.

Je zal wel heel snel leren dat "planning" en "baby's/peuters" iets zijn dat zelden overeen zal komen.Nee nie echt. Alles volgens planning gegaan. Enkel het ophalen van wieg en park niet. Dat ging vorige week zijn maar daar is iets tussen gekomen.

Ochere die kleineJe zal wel heel snel leren dat "planning" en "baby's/peuters" iets zijn dat zelden overeen zal komen.
Mijn moeder en zus zijn bvb telkens te vroeg bevallen. Ik ging er dus ook van uit dat dat bij mij ook het geval ging zijn....
Dat kind heeft dus een uitzettingsbevel moeten krijgen en is zelfs daarna nog eruit gesleurd moeten worden!![]()

Ochere de mama die aan 32weken al plat moest liggen vanwege de harde buiken en bekkeninstabiliteit ja! Ik had op 4 weken gerekend en 4 weken te vroeg bevallen, kwam goed uit! Lelijke schobbejak heeft me goed liggen gehad!Ochere die kleine![]()

schobbejak