|nfected
Well-known member
Door covid waren geen zwemklassen op school gedurende 2j. Dus probeerde ik dan maar mijn zoon wat zwemlessen te geven maar hij was precies altijd bang om zonder bandjes te zwemmen.
Gisteren had hij precies meer lef en dan redelijk snel na zijn bandjes af te doen een lengte gezwommen in ons zwembad (15m). Daar na heeft hij precies teveel lef. Zijn reactie na zijn eerste lengte "OMG I can swim without floaties. Ow yeah" daarna probeerde hij marula fruit op te vissen op de bodem van ons zwembad. Diepste punt is 1m90 ondiepe 1m40...
Gisteren had hij precies meer lef en dan redelijk snel na zijn bandjes af te doen een lengte gezwommen in ons zwembad (15m). Daar na heeft hij precies teveel lef. Zijn reactie na zijn eerste lengte "OMG I can swim without floaties. Ow yeah" daarna probeerde hij marula fruit op te vissen op de bodem van ons zwembad. Diepste punt is 1m90 ondiepe 1m40...

Nog een geluk dat de TV voor voldoende afleiding zorgde.
. Nochtans nog maar net van vorige week. (Is eigenlijk het zitstuk van het tablet van het keukeneiland)
maar vorig jaar heb ik uit een wit onderlaken en zwarte vilt + viltlijm uit de AVA dit spookje gemaakt voor mijn dochter. Prachtig resultaat en een waanzinnige fiere dochter.