Onze dochter is dan toch inderdaad zeer weinig bijgekomen (+-100gr). 9 weken en "maar" 4.88kg.
Al 4 dagen geen stoelgang maar hier panikeer ik nog niet over, zo te zien vrij normaal als ik even Google maar..
De laatste tijd drinkt ze ook zéér moeilijk, 5min aan één borst en dan stopt ze met drinken/gaat ze de andere weigeren en is het echt intens huilen tot we ze sussen/fopspeen aanbieden, waar ze dan wel goed gaat aan zuigen (echt frustrerend)
Al geprobeerd om af te kolven en via een flesje te geven (al verschillende flesjes getest) maar ook hier is het drama na een +-50/60ml binnen te hebben. (Zelfde verhaal bij kunstvoeding, ook al eens proberen geven uit miserie)
We gaan toch deze week eens naar de kinderarts gaan denk ik, ook het fopspeen gebeuren is echt frustrerend al geven wij die niet vaak. Toch hebben we het gevoel dat wij net de "malchance" hebben en slecht hebben gedaan door te beginnen met een fopspeen te geven.
Mijn vriendin let zeer goed op haar voeding, is nu ook al een maand bezig met koemelk vrij te eten/drinken dus daar kan het ook niet aan liggen
Sorry moest even ranten