Mr.Anderson
Well-known member
Een vroeger lief vond dat fijn als ik m'n ballen in haar decolleté stak, in bad.Mijn dochter heeft een ballenbad en ze vind het leuk om die balletjes in mensen hun decolleté te steken.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een vroeger lief vond dat fijn als ik m'n ballen in haar decolleté stak, in bad.Mijn dochter heeft een ballenbad en ze vind het leuk om die balletjes in mensen hun decolleté te steken.![]()
Eerste keer dat ik meemocht, tis wel gek dat het al echt een mensje is op die echo. Ik vond het enorm fascinerend in elk geval
Donderdag mogen we voor de NIPT-test gaan, maar daar gaan we ervan uit dat alles wel mee zal vallen.Twee keer zelfs! Met haar bijna 9/19 weken, zitten we hier met een sterke mie.Dochter voor de eerst keer zien omrollen naar haar rug vanop haar buik.![]()

Stond er ook van te kijken hoe gevormd het al was. En zo aan het bewegen. De onze was 6,8 cm, maar door dat beeld heb je de grootte van een echte baby in je hoofd. Speciaal moment. Wij nu aan het wachten op het resultaat van de NIPT-test. Ben blij als de uitslag binnen is.Net naar gynaecoloog geweest (11 weken checkup), alles in ordeEerste keer dat ik meemocht, tis wel gek dat het al echt een mensje is op die echo. Ik vond het enorm fascinerend in elk geval
Donderdag mogen we voor de NIPT-test gaan, maar daar gaan we ervan uit dat alles wel mee zal vallen.
Geslacht & test op syndroom van Down willen we in elk geval doen, enige waar we echt mee twijfelen is die keuze voor geslachtschromosale aandoeningen. Die laatste is niet iets wat ons zou doen kiezen voor abortus, dus op dat vlak niet relevant, maar aan de andere kant willen we vermijden dat we in de puberteit (sowieso al een lastige periode) onverwachts ineens "problemen" zouden opduiken waar een kind mee worstelt. Als je het op voorhand weet maakt dit het allemaal wel makkelijker. Geen makkelijke keuze, dus nog eens over slapen.
) Zelfs ingewanden konden herkend worden. Allee, toch voor de gynaecoloog 

)Ik ben momenteel ook positief, maar mezelf effectief afzonderen van de rest van het gezin, vinden wij persoonlijk toch wel een stap te ver. Dat is gewoonweg niet realistisch in ons huishouden.Ik zit al een week met de 2 kinderen in isolatie wegens alledrie besmet. Papa is negatief en zit apart van ons.
Daarstraks zei de zoon van 4 dat hij me nu toch wel beu was en dat hij nu wel echt terug naar school wilde.
En ik dacht bij mezelf: likewise
(Ik zie ze graag zalle, maar ik heb toch veel gevloekt deze week)
Ik zit al een week met de 2 kinderen in isolatie wegens alledrie besmet. Papa is negatief en zit apart van ons.
Daarstraks zei de zoon van 4 dat hij me nu toch wel beu was en dat hij nu wel echt terug naar school wilde.
En ik dacht bij mezelf: likewise
(Ik zie ze graag zalle, maar ik heb toch veel gevloekt deze week)
Ik ben momenteel ook positief, maar mezelf effectief afzonderen van de rest van het gezin, vinden wij persoonlijk toch wel een stap te ver. Dat is gewoonweg niet realistisch in ons huishouden.
Wij zijn daar alleszins vroeger mee begonnen (wel vijlen). Die had messen op zijn vingers staan die ons gezicht continu openkrabde.Onze kleine is nu een maand oud en zijn nagels beginnen echt wel scherp te worden.
Maar je mag deze blijkbaar pas vanaf 3-4 maand knippen/vijlen.
Worden deze vanzelf nog minder scherp of is het nu gewoon een paar maand lang die nagels verdragen?
Ik ben momenteel ook positief, maar mezelf effectief afzonderen van de rest van het gezin, vinden wij persoonlijk toch wel een stap te ver. Dat is gewoonweg niet realistisch in ons huishouden.

Terug naar je studententijd zonder kinderen. Toch meteen een krat cara-pils ingeslagen?Ik ben een dik jaar geleden ook in quarantaine gemoeten wegens hoogrisicocontact. Ik heb een viertal dagen op mijn bureau geleefd(inclusief veldbed hier)

Terug naar je studententijd zonder kinderen. Toch meteen een krat cara-pils ingeslagen?

ik hoor ook van mijn vrouw dat collega's van haar pubers in huis hebben die in compleet isolement op hun kamer zitten. Ik vermoed dat dat voor gasten pure pret is: gamen en masturberen, en uw maaltijd wordt voor de deur gezet!Amaai, stel je dat eens voor .... UREN vrije tijd.
Hopelijk ook geregeld een doos zakdoekenik hoor ook van mijn vrouw dat collega's van haar pubers in huis hebben die in compleet isolement op hun kamer zitten. Ik vermoed dat dat voor gasten pure pret is: gamen en masturberen, en uw maaltijd wordt voor de deur gezet!

En anders uit het raam schieten.Hopelijk ook geregeld een doos zakdoeken![]()