Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Dikke proficiat!

Kan me na zo'n traject niet inbeelden hoe blij jullie moeten zijn. Geniet nog maar van de rust en vooral niet teveel door dit topic gaan, anders ga je je nog bedenken :unsure:

Proficiat @Wilcao :love:

's avonds is het altijd mijn "taak" om onze dochter naar boven te brengen en ze in haar bedje stoppen.

Wat geniet ik toch van dat momentje samen. Ik kreeg het daarnet zelf even moeilijk :unsure: met fonkelende oogjes kijken en dan dat laatste lachje op haar gezicht vlak voor ze haar ogen sluit en begint in te dommelen.

Mega cliché en melig maar dit gevoel van liefde is oprecht next level.

Ondertussen al 10 weken!

's avonds is het altijd mijn "taak" om onze dochter naar boven te brengen en ze in haar bedje stoppen.

Wat geniet ik toch van dat momentje samen. Ik kreeg het daarnet zelf even moeilijk :unsure: met fonkelende oogjes kijken en dan dat laatste lachje op haar gezicht vlak voor ze haar ogen sluit en begint in te dommelen.

Ondertussen al 10 weken!
De mijn is 4 jaar, en ik ben nog steeds de "standaard naar boven doender"... blijft zalig :love:.

Onze oudste (1,5 jaar) slaapt sinds lang goed door (half 7 - half 7), maar sinds hij twee weken geleden wat ziek is geweest en een paar keer snachts is wakker geworden van de pijn (oorontsteking) heeft die de nieuwe gewoonte om tussen 4 en half 5 wakker te worden. Tot half zes blijft hij wel redelijk flink, maar dan is het écht tijd om op te staan hoor papa!

Ondertussen al 10 weken!
Dat gevoel gaat niet weg. Mijn dochter gaat van mij alles gedaan krijgen.

Ondertussen al 10 weken!
Hier is dat 's morgens er naast wakker worden als ze goedgezind wakker wordt (hangt ervan af hoe de nacht was). Die fonkelende oogjes en glimlach als ze wakker worden en ze zien u liggen, is echt zalig.

Al zou ik nog altijd wel liever in mijn eigen bed slapen :p

Gefeliciteerd @Wilcao 🤩
Héérlijk spontaan na zo'n slopende periode! Geniet ervan, het is jullie van harte gegund.💖

Btw dat overal (zetel) in slaap vallen en dan naar bed begeleiden is ook hier een bekend fenomeen.
Ik vind het keer op keer een zeer bijzonder moment hoe hij me dan met van die fonkelende oogjes aankijkt en een verwarde blik zo van wie ben ik en waar ben ik.
Moet er telkens een traantje om laten, zo'n intiem gevoel is het. Ook ernaast wakker worden is ook altijd zeer "verrassend". In verschillende opzichten.:unsure:
Hier ondertussen 45 jaar.

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanmorgen koos de dochter een diadeempje uit met hartjes, sterretjes en Hello Kitty op om mee naar school te gaan.
Stormt ze vrolijk de speelplaats op, gaat op 3cm van de neus van haar beste vriendinnetje staan, lijkt haar vervolgens een halve kopstoot te willen geven en gilt vervolgens euforisch: "kijk! Hello Tittie!"
Toch wel effe gniffelend rondgekeken of er geen papa in de buurt stond want zelfs ik kreeg er dubbelzinnige gedachten van! 🤣

De horror van zo een ballenbad!:unsure:

Elke dag al die ballen terug bij elkaar zoeken omdat het enige leuke daar natuurlijk aan is om ze er uit te gooien…
Haha! Absoluut. Maar ze heeft er ontzettend veel plezier in, dus dat is een goeie investering geweest. Het ballenbad staat bij ons in een hoek onder een tipi, dus ze gooit het eigenlijk maar naar 1 kant toe.

Elke dag al die ballen terug bij elkaar zoeken omdat het enige leuke daar natuurlijk aan is om ze er uit te gooien…
Heel herkenbaar. Met Kerst hebben we dat even opgeborgen om plaats te maken voor de Kerstboom en voorlopig missen ze het niet.
Het komt wel terug maar ik ga me nog wel effe wat rust gunnen :p

Protip; koop dan dit zeker niet.
Bron: iemand wiens echtgenote dat wél gedaan heeft. Maar onze dochter vindt het wel leuk en dat is het voornaamste. :)

Terug
Bovenaan