Heb je een idee wat de reden is dat ze nu zo slecht slaapt (verlatingsangst, pijn, krampen, ...)?Onze jongste is 8 maanden en meer dan 2-3 uur heeft ze nog niet geslapen.
Ondertussen 2 x kleine ingreep ondergaan achter het trommelvlies en buisjes. Ze is af van de constante pijn, maar haar slaap is nog steeds een platte ramp.
De meeste nachten geen blok van een half uur al krijsend afsluiten. Zo goed als alles al geprobeerd, bezocht... Alle avonden vallen in het water en de nachten is het door spartelen. Op overlevingsmodus.. Dit heeft natuurlijk gevolgen op elk vlak..
Iemand ervaringen met slaapcoach? We wouden dit zo lang mogelijk uitstellen, maar lijkt onafwendbaar te worden..
Mijn ervaring met slaapcoaches (zowel boeken als mailconsultaties) is dat ze eigenlijk eerder dienen als mental coach om u door de "gecontroleerd huilen" methode te trekken. Het is natuurlijk een persoonlijke keuze, maar ik wil dat niet doen. Dat huilen is uw kind zijn enige vorm van communicatie en uiteindelijk roept hij omdat hij u nodig heeft.
Ik heb tot nu toe 1 slaapcoach gevonden die beter bij ons past: https://liefdevaneenmoeder.nl/slaap...Verbinding is de,en de ontwikkeling je kindje. Maar daar is het grootste advies effectief "het is normaal dat uw kind slecht slaapt, probeer mee te gaan met het ritme van je kind".
Maar, het klinkt alsof er mogelijks bij jullie wel een medische oorzaak is. Dus zeker éérst naar de kinderarts.

Dat is het enige wat een baby nodig heeft. Onze kindjes zijn nu 4 en 2 en slapen met hun 2 op zolder boven ons ik hun grote bed (zo goed als) elke nacht door. De oudste sliep door toen hij 1.5 was en de jongste als hij 2 was, slopend maar wel meer als normaal denk ik.