Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

Hier zijn we ook trouwe klant. Alleen maar leuke dingen daar gekocht. De gepersonaliseerde brooddoos is erg leuk en de naamstempels doen het ook goed.

Kleine tip: naamstickers zeker mee bestellen om in de schoenen te kleven.
Ik snij ze in 2, kleef ze zichtbaar binnenin haar schoenen en zo ziet de dochter welke schoen aan welke voet moet want ze moet eerst zorgen dat haar schoenen zo staan dat haar naampje wordt gevormd.

Zo dus maar haar naam in 2 geknipt ipv speciale schoenenlabels met diertjes.

Ik snij ze in 2, kleef ze zichtbaar binnenin haar schoenen en zo ziet de dochter welke schoen aan welke voet moet want ze moet eerst zorgen dat haar schoenen zo staan dat haar naampje wordt gevormd.
Are you a wizard?

R.1dad9cd79213eb800298d4163b6c3819

Heb ik geprobeerd met mijn nichtje Lili, didn't work.

Nu de laatste weken van de zwangerschap in zijn gegaan begint mijn vriendin absurd te snurken, echt niet normaal. Ze kan er natuurlijk zelf niks aan doen maar wat een hel. Ik ga de laatste paar nachten dan maar in de zetel slapen maar daar zitten dan twee katten die om 02:00 plots de zoomies krijgen :unsure:

Vannacht een 3tal uur geslapen. Goede voorbereiding I guess :unsure:

De echo gisteren was opnieuw ok, alles zoals het moet zijn :)

Pfff, hier begint vrouwlief het lastig te krijgen met de nachten, waardoor overdag ook de oververmoeide discussies beginnen te komen. Ik probeer haar zo goed mogelijk te ondersteunen, maar het is toch niet altijd even makkelijk hoor...
En ge wilt natuurlijk ook voorkomen dat er iemand van ons beide in een post-natale depressie sukkelt.

Of je zet gewoon 2 streepjes in de schoenen.

Laatst bewerkt:
Nu de laatste weken van de zwangerschap in zijn gegaan begint mijn vriendin absurd te snurken, echt niet normaal. Ze kan er natuurlijk zelf niks aan doen maar wat een hel. Ik ga de laatste paar nachten dan maar in de zetel slapen maar daar zitten dan twee katten die om 02:00 plots de zoomies krijgen :unsure:

Vannacht een 3tal uur geslapen. Goede voorbereiding I guess :unsure:

De echo gisteren was opnieuw ok, alles zoals het moet zijn :)
Hahaha, hier was dat ook. De laatste paar maanden was dat niet te doen. Heb daarvoor zelfs custom oordopjes laten maken :unsure:

Sinds wekenlang nog eens een ochtend gehad zonder trammelant. Flink aankleden zonder morren -"Zellef doen!!!!!!" en ook geen gezeur en gehuil toen het tijd was om naar school te gaan. Zó lang geleden, maar deed zo'n deugd .:woohoo:

Wij gaan vrijdag het kinderbedje omtoveren naar een 1-persoonsbed.
Dochterlief begint echt te groot te worden (ze heeft overduidelijk mijn lengte mee).
Ze is 2 jaar en 2 maand oud.
Hoe hebben jullie de overgang van kinderbed naar echt bed beleefd?
Ikzelf vind het spannend om te zien hoe ze zal reageren en of ze 's nachts wakker zal worden.

Laat ze er al eens overdag alleen in 'lezen' ofzo, zodat ze op haar eentje het bed kan verkennen. Zodat eventuele schrik wegvalt

Terug
Bovenaan