Tis 1 september!![]()
ik zet FB vandaag niet open.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tis 1 september!![]()
Ik weet niet waar je woont, maar als je een wagen met glazen dak hebt is de Beekse Bergen misschien wel iets. Je kan wandelen, met de bus, met de boot en zelf rijden. Hierdoor kan je makkelijker wat "rustperiodes" inbouwen ook.Nou, de 2jarigen groter dan een meter, die vrolijk 2talig volzinnen tetteren - non stop - durven wel eens door de mand te vallen
Ik vermoed dat ze met school in het lager ook nog wel zal gaan
En nóg een dierentuin in Frankrijk ontdekt (70km wel) die me 11 euro zal kosten voor 1 volwassene en waar ze wél de "wilde" dieren hebben waar ze van spreekt![]()

Ach, op 1 september mag dat wel eens. Zeker als ze klein zijn.Hier gelukkig ook vlekkeloos gegaan (1e kleuter). Zelfs niet omgekeken naar papa, maar direct mee met de juf.
Moest me wel een weg banen door alle ouders die per sé het beste plekje wouden om toch maar een goede foto te kunnen maken.
(Voorlopig staat de teller op vier posts op FB. Het valt nog mee, maar ik schat dat de echte storm ten vroegste deze middag zal vallen)
Ik dacht zaterdag eens naar pairi daiza te gaan. Efkes kijken wat me dat zou kosten: meer dan 80 euro inkom + parkeergeld voor 1 volwassene en 1 3- jarige. Nergens kortingbonnen te vinden, bijna een uur gezocht.
Eventjes de zoo in Lille bekeken, 10 minuten langer rijden voor mij. Totale prijs: 4 euro. Nope, geen typo, gewoon 4 euro voor mij, dochter gratis.
Wel geen exotische dieren zoals pinguïns, giraffes of neushoorns, maar ze is 3j ik denk dat ze haar ogen wel uit haar hoofd zal kunnen met papegaaien, apen, stekelvarkens,...![]()

Ik vond Pairi Daiza persoonlijk ook niet zó de moeite (prijs/kwaliteit) en we moeten er dan nog eens 2u voor rijden. Dan vond ik Planckendael veel leuker.Ik dacht zaterdag eens naar pairi daiza te gaan. Efkes kijken wat me dat zou kosten: meer dan 80 euro inkom + parkeergeld voor 1 volwassene en 1 3- jarige. Nergens kortingbonnen te vinden, bijna een uur gezocht.
Eventjes de zoo in Lille bekeken, 10 minuten langer rijden voor mij. Totale prijs: 4 euro. Nope, geen typo, gewoon 4 euro voor mij, dochter gratis.
Wel geen exotische dieren zoals pinguïns, giraffes of neushoorns, maar ze is 3j ik denk dat ze haar ogen wel uit haar hoofd zal kunnen met papegaaien, apen, stekelvarkens,...![]()
Ik woon er ongeveer 30km van, dus was wel praktisch geweest als het wat betaalbaarder wasIk vond Pairi Daiza persoonlijk ook niet zó de moeite (prijs/kwaliteit) en we moeten er dan nog eens 2u voor rijden. Dan vond ik Planckendael veel leuker.
Ahja oké, dan is het misschien wel de moeite. Van hieruit is Pairi Daiza gewoon heel ver rijden, en het is niet "zoveel" beter dan andere dierentuinen. Maar als je echt vaak kan gaan, dan valt het met zo'n abonnement nog wel mee.Ik woon er ongeveer 30km van, dus was wel praktisch geweest als het wat betaalbaarder was
Maar 200 euro voor een jaarabonnement voor 2 man vind ik ook te veel van het goede, eerst een verkennen wat de alternatieven in de buurt zijn.
Tot een paar jaar terug was dat zelfs gratis.Eventjes de zoo in Lille bekeken, 10 minuten langer rijden voor mij. Totale prijs: 4 euro. Nope, geen typo, gewoon 4 euro voor mij, dochter gratis.

Welke is dat dan? (Mag ook in pm anders...)En nóg een dierentuin in Frankrijk ontdekt (70km wel) die me 11 euro zal kosten voor 1 volwassene en waar ze wél de "wilde" dieren hebben waar ze van spreekt![]()
Zelf nog niet geweest, maar is ons ook al meerdere keren aangeraden geweest door andere ouders.Home - De Zonnegloed - Dierenpark - Dieren opvangcentrum - Sanctuary
De Zonnegloed te Vleteren is een Sanctuary met kinderboerderij en dierenpark met meer dan 400 dieren die nergens meer terecht konden.www.dezonnegloed.be
Is anders ook een aanrader![]()