Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je ook aan de familie gevraagd om het vaccin te nemen?Vrijdag beide het kinkhoest vaccin gekregen, zaterdag was alles ok maar gisteren toch serieus last gehad.
Ikzelf al bij al ok maar mijn madam was gisteren & vannacht echt zwaar aan't afzien![]()
Onze gynaecologe/dokter zeiden beide dat dit idd wordt gezegd maar dat de ouders alleen sowieso al voldoende zou moeten zijn. Vond ik wel een beetje raar maar:Heb je ook aan de familie gevraagd om het vaccin te nemen?
Het schijnt aangeraden te worden voor iedereen die veel in contact gaat komen met de baby.

Zo, maar dan ook zó hard herkenbaar.
De dochter die snel wisselt in techniek om me tot bij haar te lokken:
- kom nu mama! *eisende stem*
- ik wil een knuuuuhuuuufel! *jankend*
- alsjeblieft? *zeemzoet stemmetje*
Maar dus al enkele minuten steeds afwisselend en met wisselend volume.

115kmNee echt, topkeuken daar. Is eigenlijk een half resto met binnenspeeltuin. Ideaal voor ouders die es op hun gemak iets willen gaan eten en ondertussen de klein mannen laten spelen.
Www.galjaar.be

ge moet er iets voor over hebben hé115km![]()

. 
Zo'n 3-jarige hoeft toch geen wettelijk paspoort? Wie zegt dat dat een drie-jarige is? Van frauderen met kinderen is nog nooit iemand gestorven hoor. Nouja. PD is wel mooi maar stinkend duur en de kans dat je met je drie-jarige op een dag het park rond bent is klein. Je kan natuurlijk wel in zon cottage slapen aan premium prijzen en de volgende dag nog eens gaan.Ik dacht zaterdag eens naar pairi daiza te gaan. Efkes kijken wat me dat zou kosten: meer dan 80 euro inkom + parkeergeld voor 1 volwassene en 1 3- jarige. Nergens kortingbonnen te vinden, bijna een uur gezocht.
Eventjes de zoo in Lille bekeken, 10 minuten langer rijden voor mij. Totale prijs: 4 euro. Nope, geen typo, gewoon 4 euro voor mij, dochter gratis.
Wel geen exotische dieren zoals pinguïns, giraffes of neushoorns, maar ze is 3j ik denk dat ze haar ogen wel uit haar hoofd zal kunnen met papegaaien, apen, stekelvarkens,...![]()
Nou, de 2jarigen groter dan een meter, die vrolijk 2talig volzinnen tetteren - non stop - durven wel eens door de mand te vallenZo'n 3-jarige hoeft toch geen wettelijk paspoort? Wie zegt dat dat een drie-jarige is? Van frauderen met kinderen is nog nooit iemand gestorven hoor. Nouja. PD is wel mooi maar stinkend duur en de kans dat je met je drie-jarige op een dag het park rond bent is klein. Je kan natuurlijk wel in zon cottage slapen aan premium prijzen en de volgende dag nog eens gaan.

Hangt er allemaal vanaf waar zijn interesse naar uit gaat.Iemand tips voor verjaardagscadeau/speelgoed voor 8-jarige jongen?
Zo'n 3-jarige hoeft toch geen wettelijk paspoort? Wie zegt dat dat een drie-jarige is? Van frauderen met kinderen is nog nooit iemand gestorven hoor. Nouja. PD is wel mooi maar stinkend duur en de kans dat je met je drie-jarige op een dag het park rond bent is klein. Je kan natuurlijk wel in zon cottage slapen aan premium prijzen en de volgende dag nog eens gaan.
Heb een neefje van 7 die is helemaal gek van Pokémonkaarten.Iemand tips voor verjaardagscadeau/speelgoed voor 8-jarige jongen?
Wat een leuke paar dagen.Zoon die gisterenavond en nacht moest overgeven. Jongste dochter die ook ni de beste nacht had. En de vriendin die met de nacht staat.
Rond middernacht toch effe "fuck dit" momentje gehad. Zo één van die momenten dat ge extra beseft dat ge papa zijt. Geen hulp, en twee bengels die op u rekenen.

Ik dacht zaterdag eens naar pairi daiza te gaan. Efkes kijken wat me dat zou kosten: meer dan 80 euro inkom + parkeergeld voor 1 volwassene en 1 3- jarige. Nergens kortingbonnen te vinden, bijna een uur gezocht.
Eventjes de zoo in Lille bekeken, 10 minuten langer rijden voor mij. Totale prijs: 4 euro. Nope, geen typo, gewoon 4 euro voor mij, dochter gratis.
Wel geen exotische dieren zoals pinguïns, giraffes of neushoorns, maar ze is 3j ik denk dat ze haar ogen wel uit haar hoofd zal kunnen met papegaaien, apen, stekelvarkens,...![]()