Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Spannend. Ze komt eraan.Vorige week trouwens nog eens mogen langsgaan voor een echo. Ze heeft allesinds al mijn lange benen mee zo te horengelukkig nog niet veel kledij gekocht
Nog 3 maanden te gaan!
Beter dan mijn reactie.Vorige week trouwens nog eens mogen langsgaan voor een echo. Ze heeft allesinds al mijn lange benen mee zo te horengelukkig nog niet veel kledij gekocht
Nog 3 maanden te gaan!

Beter dan mijn reactie.
Gynae: U ziet, het is een jongen.
Ik: hoho, en wat voor één?!
Gynae: das een beentje meneer!
Ik: ah![]()

Aaaah hier nog een maand wachten tot we haar terug kunnen zien. Ben ook benieuwd of dat het "een grote" gaat zijn of niet. Haar neefje en nichtje waren allebei 53cm en 4+ kg bij geboorte, dus de kans zit er wel in. Uit voorzorg enkel nog maar maatje 56 gekocht.Vorige week trouwens nog eens mogen langsgaan voor een echo. Ze heeft allesinds al mijn lange benen mee zo te horengelukkig nog niet veel kledij gekocht
Nog 3 maanden te gaan!

Vandaag naar Planckendael met twee oudsten. Vier en twee. De zoon (twee jaar dus) is bezig met potjes training en dus voor alle veiligheid nog net pamper aan.Maar we zijn op 3 jaar als maatschappij precies nog altijd niet verder geëvolueerd ivm de rol van de man in de opvoeding.

Vandaag naar Planckendael met twee oudsten. Vier en twee. De zoon (twee jaar dus) is bezig met potjes training en dus voor alle veiligheid nog net pamper aan.
Op de mannen toiletten nis te vinden van verzorgingstafel. Terwijl dat bij de vrouwen standaard lijkt. Allez in de zeerste twee mannen toiletten was het noppes, dus daarna gewoon de vrouwen toiletten binnen.
Aan het nieuwe stuk bij de berberapen hebt ge een toilethokje waar ge met den buggy binnen kunt, een tafel hebt en naast het standaard toilet nog eens een kleiner model hebt. Zeer handig.
Voor de rest toffe dag: beestjes blijven nen topper en veel ruimte om te spelen en klimmen.
Had twee vermoeide patatjes in de auto op weg naar huis![]()
Hier was het heel simpel, als ze iets voelde, plaste ze er in. Dus gewoon bloot onderaan, geen slipje, geen oefenbroekje,...Mijn zoontje wordt bijna 2 jaar en ik wil hem binnenkort leren op het potje te gaan.
Hoe hebben jullie dat aangepakt en hoe is dat gegaan?

Bij ons zeiden ze, koop maar al vanaf nen 56 want zal een grote zijn. Eruit gekomen aan 48 cm en alles wat we meehadden dus een stuk te groot. Shieke foto'sVorige week trouwens nog eens mogen langsgaan voor een echo. Ze heeft allesinds al mijn lange benen mee zo te horengelukkig nog niet veel kledij gekocht
Nog 3 maanden te gaan!

Zelfde hier, nog achter extra kleren mogen gaan.Bij ons zeiden ze, koop maar al vanaf nen 56 want zal een grote zijn. Eruit gekomen aan 48 cm en alles wat we meehadden dus een stuk te groot. Shieke foto's![]()
Verschillende soorten flesjes zoeken om uit te proberen is het enige wat ik kan aanraden.Iemand tips voor baby's die geen flesje willen accepteren? Ze is nu 10 weken oud en mijn vrouw gaat iedere week naar de kine en naar de yoga dus ik pas er 2x per week alleen op en geef melk die werd afgekolfd via een flesje maar dat is echt een fiasco. We hebben al geprobeerd met Difrax en met Avent.
Op frequente tijdstippen op het potje zetten en overdag zonder broek laten rondlopen, wel dweil in de aanslag houdenMijn zoontje wordt bijna 2 jaar en ik wil hem binnenkort leren op het potje te gaan.
Hoe hebben jullie dat aangepakt en hoe is dat gegaan?
Hier was dat ook het grootste probleem. Dan in stappen gewerkt:Hier is het een werk van lange adem met de 3 jarige. Plassen lukt vaak wel al zijn er nog regelmatig accidentjes maar kakken doet ze enkel en alleen in de pamper. Ze vraagt ook altijd zelf om een pamper aan te doen als ze moet kakken.
Onze Maxim wou ook maar niet van het flesje drinken. Gewoon blijven proberen, het zal wel steeds verbeteren. Hier wou hij enkel een speen van medela. Ze zijn de borst van mama zo gewend natuurlijk.Iemand tips voor baby's die geen flesje willen accepteren? Ze is nu 10 weken oud en mijn vrouw gaat iedere week naar de kine en naar de yoga dus ik pas er 2x per week alleen op en geef melk die werd afgekolfd via een flesje maar dat is echt een fiasco. We hebben al geprobeerd met Difrax en met Avent.
Soms lukt dat beter als de baby afgeleid wordt wanneer je het flesje wil geven. Bv. muziek opzetten,... Of het flesje geven terwijl ze nog half slaapt.Iemand tips voor baby's die geen flesje willen accepteren? Ze is nu 10 weken oud en mijn vrouw gaat iedere week naar de kine en naar de yoga dus ik pas er 2x per week alleen op en geef melk die werd afgekolfd via een flesje maar dat is echt een fiasco. We hebben al geprobeerd met Difrax en met Avent.