Dat die nog rechtstaat op wat die maar eet.
Ik heb dat nu drie keer opnieuw gelezen en ik heb nog altijd geen idee wat dat wil zeggen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat die nog rechtstaat op wat die maar eet.

deze is de beste:

Coronatestje \o/Ondertussen ook prijs hier: hoesten, snot en koorts![]()
Zo werkt dat ook in mijn hoofdWe zijn bezig over getallen en vertelden over 1000, miljoen en miljard.
[Zoon]: "miljoen is de vader van 1000 en miljard de opa"

Ondertussen ook prijs hier: hoesten, snot en koorts![]()
Vorige week idem dito, test moeten laten doen maar twas een keelontstekingCoronatestje \o/

Huisarts test hier enkel kinderen onder de 6j als er een hoogrisicocontact geweest is. Maar geen zieken op school en de papa en ik hebben niets van mogelijke symptomen.
Het is vooral de bedoeling dat je je kind thuis houdt als het wél symptomen heeft, wat ik ook ga doen.Ik blijf dat echt zo'n rare redenering vinden. Kinderen krijgen meestal geen symptomen, dus dat er geen zieken zijn op school wil helemaal niets zeggen.

Update: sindsdien heeft ie elke dag mooi zijn bord leeggegeten en geen drama verkocht en heb hem er dus ook voor beloond. Hopelijk blijft het effect hangen.Heb hier zwaar shockeffect moeten bovenhalen voor onze oudsten. Dat die nog rechtstaat op wat die maar eet.
Had al een paar keer gedreigd dat ie naar kliniek ging moeten en sondevoeding via buisjes ging krijgen. Maar nee, koppig blijven volhouden en niet eten. En om 3u staat ie daar voor koekjes wegens honger.
Wel, ik heb voor zijn neus (fake) gebeld voor een afspraak morgen om 3u. Hij is aan het eten. Niet mooi van me maar begin wel beke radeloos te worden.
Is dat eigenlijk zo'n probleem dat ze weinig eten?Update: sindsdien heeft ie elke dag mooi zijn bord leeggegeten en geen drama verkocht en heb hem er dus ook voor beloond. Hopelijk blijft het effect hangen.

Is dat eigenlijk zo'n probleem dat ze weinig eten?
Ik at toen ik klein was ook zeer weinig, maar ik had super veel energie, dus is er daar nooit een punt van gemaakt.
Behalve de standaard beleefdheid dingen dan, dat je bij andere mensen altijd je bord moet leeg eten![]()