Toevluchtsoord voor de (toekomstige) mama's en papa's

De mijne begint het smerig te spelen.

"Ik heb een badje nodig" --> maar neen, je bent gisteren nog maar in bad gegaan.
"ik wil stempelen" --> met mijne slaapkop zeg ik ja
*mini-me stempelt zijn eigen vol* --> "ik heb een badje nodig"

Well played.
Slim kind, gaat ge nog uw peren mee zien :laugh:.

Onze dochter van 14 maanden heeft ontdekt dat er sleutels op de kastjes hangen, van de 5 dat ze er heeft afgetrokken zijn we er nog steeds 1 kwijt, ondertussen 14 dagen geleden en 2 grondige poetsbeurten...

:unsure:

Ik krijg ze met geen stokken in de douche, ook niet op mijn arm 😔
Dus blijft ze in mijn wasmand "in bad" gaan 😁
Ik herinner me ook nog dat de oudste op reis telkens krijsend de douche in ging (op de arm of hij liep gewoon weg). Ondertussen gaat hij er met veel plezier onder, ook thuis. Ik weet niet goed wat voor die kentering gezorgd heeft. De dochter is in elk geval nog niet in die fase; die wil alleen maar in bad en met een bruisbal.

Ik herinner me ook nog dat de oudste op reis telkens krijsend de douche in ging (op de arm of hij liep gewoon weg). Ondertussen gaat hij er met veel plezier onder, ook thuis. Ik weet niet goed wat voor die kentering gezorgd heeft. De dochter is in elk geval nog niet in die fase; die wil alleen maar in bad en met een bruisbal.
Ik wil ook in bad met een bruisbal ☺️

Weet iemand wie de stem doet van Yetili in Yetili Vertelt? Komt me bekend voor, maar kan er niet op komen. :sop:

Die van ons krijg ik met geen stokken UIT bad, douche, zwembad, wasmand, emmer, vijver, rivier,... alles waar water in zit.

Afgelopen dinsdag, toen er 3 zonnestraaltjes waren:
- papa mag ik een emmer water om mee te spelen?
* ja doe maar
- papa mag ik met mijn voetjes erin?
* ja doe maar

Ik draai mij 30sec om en ze heeft alle kleren uit en zit volledig dubbelgeplooid in die emmer.

De mijne begint het smerig te spelen.

"Ik heb een badje nodig" --> maar neen, je bent gisteren nog maar in bad gegaan.
"ik wil stempelen" --> met mijne slaapkop zeg ik ja
*mini-me stempelt zijn eigen vol* --> "ik heb een badje nodig"

Well played.

Kapooootlief allemáál!! :love:

Die dikkop van mij heeft een hekel aan bad/douche.
Zodra hij het water hoort stormen begint hij al te doen als hij verzuipt terwijl die gewoon zijn kleren nog aan heeft hè. Dan beginnen de tranen en snottebellen en doen alsof hij moet overgeven en nog veel meer drama maar ik ben daar immuun voor geworden. Zijn papa vindt hem dan zielig maar hij is even erg. 2 dramaqueens bij elkaar.:sarcastic:

Zwemmen daarentegen is hij gek op. Elke keer we ermee gaan zwemmen is het één en al drama als we eruit moeten.

Kleine waterrat is daar heel selectief in want het ene vindt hij leuk en andere niet.:sarcastic:

Samen genieten door met de kleine dochter van anderhalf naar tv te kijken in de vooravond. Die komt dan echt tegen mij aan zitten.
Dan zet ik wat K3 clips, tik tak, minnies strikkenwinkel op.
recent ook kaatjes tralalaatjes. Euhm wtf Kaatje is 3/4 van de tijd agressief/assertief. 😂. Het is nooit haar schuld, zeeeg, help mij dan he!, Zo fout en vermakelijk.

Samen genieten door met de kleine dochter van anderhalf naar tv te kijken in de vooravond. Die komt dan echt tegen mij aan zitten.
recent ook kaatjes tralalaatjes. Euhm wtf Kaatje is 3/4 van de tijd agressief/assertief. 😂. Het is nooit haar schuld, zeeeg, help mij dan he!, Zo fout en vermakelijk.
De clangers zijn ook zalig voor die leeftijd! 😍

Wacht maar tot ze Peppa Big ontdekt. :sop:

Heb hier zwaar shockeffect moeten bovenhalen voor onze oudsten. Dat die nog rechtstaat op wat die maar eet.

Had al een paar keer gedreigd dat ie naar kliniek ging moeten en sondevoeding via buisjes ging krijgen. Maar nee, koppig blijven volhouden en niet eten. En om 3u staat ie daar voor koekjes wegens honger.

Wel, ik heb voor zijn neus (fake) gebeld voor een afspraak morgen om 3u. Hij is aan het eten. Niet mooi van me maar begin wel beke radeloos te worden.

Terug
Bovenaan