Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn dochter slaapt normaal ook door, maar de afgelopen weken zit die ook in een sprong en moet ik regelmatig uit bed om ze te sussen. Meestal helpt het wel om ermee in de zetel die naast haar bed staat te zitten. Zodra ze ingeslapen is, leg ik ze terug en is ze vertrokken. Maar soms is dat een aantal keer per nacht en dat is toch wel slopend. Mijn vrouw blijft meestal liggen maar die slaapt zo licht dat die dan meestal weer wakker wordt (en me wakker stompt om te gaan kijken). Hopelijk is die sprong snel gedaan.Ons zoontje is verzot van de wasmachine, kan er constant naar kijken. Wat er zo boeiend aan is weet ik niet.
Deze nacht eindelijk eens wat kunnen bij slapen, die sprong van 9 maand is echt de hel.
Hele week mogen opstaan en blijven mee wandelen. Vanaf we hem terug leggen in bed meteen wenen.
Hopelijk is het nu gedaan, vrouw en ik zijn 2 levende zombies.
Ken het, zaterdag heeft hij eens geslapen en maar 1 keer wakker. Dag erop was het weer prijs, deze nacht ook maar 3-4 u geslapen.Mijn dochter slaapt normaal ook door, maar de afgelopen weken zit die ook in een sprong en moet ik regelmatig uit bed om ze te sussen. Meestal helpt het wel om ermee in de zetel die naast haar bed staat te zitten. Zodra ze ingeslapen is, leg ik ze terug en is ze vertrokken. Maar soms is dat een aantal keer per nacht en dat is toch wel slopend. Mijn vrouw blijft meestal liggen maar die slaapt zo licht dat die dan meestal weer wakker wordt (en me wakker stompt om te gaan kijken). Hopelijk is die sprong snel gedaan.
. Had precies last van krampen want hij heeft heel de nacht door liggen zijn pampers vullen. En dan altijd maar drinken daarna. Uiteindelijk is hij met buik tegen buik te leggen in slaap gevallen op mij in de meest oncomfortabele positie. Heb ik maar van 3 tot 6 zo gelegen
.is dat nachtflesje dan nog wel nodig?Ken het, zaterdag heeft hij eens geslapen en maar 1 keer wakker. Dag erop was het weer prijs, deze nacht ook maar 3-4 u geslapen.
In de armen slapen al geen probleem, leg ik hem neer binnen de 10 min is hij daar weer.
Rond een uur of 4 is hij dan eindelijk in slaap geraakt en geslapen tot 7u20.
Het probleem is altijd als hij zijn nacht flesje krijgt, ervoor moeten wij amper gaan kijken.
Heel wat baby's rond 9 maand zitten daar in, volgens velen is dit de moeilijkste sprong voor door te worstelen.
Het mag inderdaad snel gedaan zijn, loop er zelf ambetant van overdag.
Ons zoontje is verzot van de wasmachine, kan er constant naar kijken. Wat er zo boeiend aan is weet ik niet.

Jammer genoeg wel, we zouden et graag afbouwen. Maar hij drinkt hem toch volledig leeg ( 240 ml )is dat nachtflesje dan nog wel nodig?
wordt hij ervoor wakker?Jammer genoeg wel, we zouden et graag afbouwen. Maar hij drinkt hem toch volledig leeg ( 240 ml )
Hij gaat rond 18u30 - 19u slapen en drinkt 240 ml uit, en dan rond 00u30 vraagt hij eentje, dan begint de mezerie eigenlijk.wordt hij ervoor wakker?
- indien ja: proberen om het flesje iets vroeger tijdens zijn slaap te geven
- indien nee: zien hoe lang het duurt tot hij wakker wordt? :v
eventueel proberen schuiven met zijn avondfles? (eentje iets vroeger + nog iets bijgeven voor hij effectief gaat slapen?)

Bij groeispurts kreeg ze van mij droomvoedingen, tussen 22u en 23u gewoon al slapend de speen in de mond en ze sliep terwijl ze die volledig leegdronk. Maar als er krampen zijn misschien geen volle fles proberen op die manier maar eerder 150ml?Hij gaat rond 18u30 - 19u slapen en drinkt 240 ml uit, en dan rond 00u30 vraagt hij eentje, dan begint de mezerie eigenlijk.
Dan lopen we er heel de nacht mee rond.
Misschien keer proberen rond 22u30 als wij gaan slapen van nog iets aan te bieden en zien hoelang hij het volhoud.
We zullen dit topic weer eens gaan volgen nu der binnenkort weer eentje gaat uitkruipen. 1ste week van Augustus.
Ik zie echt niet uit naar de eerste 12 maanden, maar bon erger dan de eerste kan het alvast niet, die had koliek en schreeuwde de ganse nacht door. Enige voordeel was dat ik 's nachts dan maar gewoon in de zetel bleef en alle seizoenen van Breaking Bad heb kunnen uitkijken, met hem in de armen. Uiteindelijk toch een goei herinnering aan die zware periode...

proficiat!!!
had onze tweeden onze eersten geweest dan was mijn broek wel effe toegebleven
Geen twee kinderen zijn gelijk, dus ik wens u een droombaby toe!

Das een optie ga ik eens proberen, een mens zou alles doen voor wat rust.Bij groeispurts kreeg ze van mij droomvoedingen, tussen 22u en 23u gewoon al slapend de speen in de mond en ze sliep terwijl ze die volledig leegdronk. Maar als er krampen zijn misschien geen volle fles proberen op die manier maar eerder 150ml?
Hopelijk verloopt alles goed! Hoe gaat het nu tussen jouw vrouw en jou? Want ik meen me te herinneren dat dat niet denderend liep? Ik hoop dat de nieuwe baby voor wat meer verbondenheid zorgt tussen jullie!We zullen dit topic weer eens gaan volgen nu der binnenkort weer eentje gaat uitkruipen. 1ste week van Augustus.
Ik zie echt niet uit naar de eerste 12 maanden, maar bon erger dan de eerste kan het alvast niet, die had koliek en schreeuwde de ganse nacht door. Enige voordeel was dat ik 's nachts dan maar gewoon in de zetel bleef en alle seizoenen van Breaking Bad heb kunnen uitkijken, met hem in de armen. Uiteindelijk toch een goei herinnering aan die zware periode...
Hopelijk verloopt alles goed! Hoe gaat het nu tussen jouw vrouw en jou? Want ik meen me te herinneren dat dat niet denderend liep? Ik hoop dat de nieuwe baby voor wat meer verbondenheid zorgt tussen jullie!
Bij ons hetzelfde. Heel grappig om te zien. Interessanter dan de TV.Ons zoontje is verzot van de wasmachine, kan er constant naar kijken. Wat er zo boeiend aan is weet ik niet.