Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er bestaat daar toch ook zo'n tablet voor?
We hebben de stoel thuis en ikea ding voor aan zee. De onze is nu 2.5 en dat ikea ding wil hij niet meer in/begint wat krap te worden.
Hebben vorig jaar al zo'n verhoog ding voor aan een stoel vast te maken en nu is hij daar groot genoeg voor.
Wij hadden er een op de geboortelijst.. van de cm gewoon de cheques/geld gepakt.Voor die stoel van de Voorzorg? Het zat bij ons in ieder geval niet in het pakket. Die van Stokke heeft dat wel zo’n tablet.
Ik ben nu bezig aan een brunch met zalm en de goeie bubbels
En vanavond haar lievelingskost maken.
En afwassen moet ze helemaal niet doen vandaag, die laten we staan voor morgen.

Doe ik al 7 jaar, beste excuus om aan mijn sociaal verplichtingen te ontkomen.Nog mensen die op een dag zonder verplichtingen als de kinderen in slaap vallen in de auto is een half uurtje parkeren en ook een oogje dicht doen?
Das wel leuk. De volgende stap alweer. En nu maar hopen dat ze makkelijk kan aarden daar.Laatste dag in de crèche voor de dochter vandaag. Vanaf volgende maandag mag ze dan naar school. Woensdag mogen we dan is langs gaan op school als kennismaking. Spannend wel![]()

Succes en alvast een voorbarige proficiat.Ale, we zijn weer eens in het bevallingskwartierDeze keer binnen de 24 uur de bevalling doen zou fantastisch zijn
![]()

Nu is er op de facebook pagina van de crèche blijkbaar een deel ouder met berichten aan't zetten à la "wie zijn kindjes niet laat testen is onverantwoord". Ik hou me maar afzijdig.
Succes ermee en hopelijk horen we u binnen de 24u
Hier trouwens een corona besmetting in de crèche vastgesteld vorige vrijdag. Kindjes dus in isolatie.
Blijkbaar is de richtlijn: 7 dagen met test of 10 dagen zonder. Als je laat testen moet dat twee keer, één keer meteen en één keer op dag 7.
Even met de dokter gebeld en die zei: niet testen tenzij ze symptomen vertonen.
Omdat kinderen onder de 6 niet standaard getest worden en omdat dag 7 tussen een feestdag en een weekend valt, komen de resultaten trager door. Hij zei dat je die kleintjes best niet aan doet voor één dag of misschien twee dagen "winst".
Nu is er op de facebook pagina van de crèche blijkbaar een deel ouder met berichten aan't zetten à la "wie zijn kindjes niet laat testen is onverantwoord". Ik hou me maar afzijdig.

Ergens ben ik het wel eens: je kan niet genoeg testen.
Maar nu: op dag 7 laatste test. Op dag 9 weet je je resultaat. Da's 9 dagen isolatie.
Niet testen is 10 dagen isolatie. Dus waarom die heel kleine (10 maand en 2 jaar) dat twee keer aan doen? Zodat ze 1 dag vroeger uit isolatie kunnen?