Hier net ook bericht gehad dat de jongste hoogrisicocontact is door besmetting in de klas (hij is 2,5) en ze vragen enkel om op dag 7 een test te doen. Gezien kindjes vaak geen symptomen hebben en ze uitzonderlijk evengoed tot meer dan 10 dagen later pas ziek worden, vind ik dat testen toch aangeraden. Een test op de eerste dag (die sowieso al niet de eerste dag is :v) lijkt mij een beetje onnozel.
Dat testen zelf valt eigenlijk ook wel best mee, die van mij was daar vorige keer toch helemaal niet getraumatiseerd van. Ik zou dat eerder wel bij de huisarts doen dan in een testcentrum trouwens (vertrouwdere omgeving + ballon
).
Laatste paar testen trouwens altijd uitslag gehad op minder dan 12 uur, dat gaat hier snel
Dat testen zelf valt eigenlijk ook wel best mee, die van mij was daar vorige keer toch helemaal niet getraumatiseerd van. Ik zou dat eerder wel bij de huisarts doen dan in een testcentrum trouwens (vertrouwdere omgeving + ballon
).Laatste paar testen trouwens altijd uitslag gehad op minder dan 12 uur, dat gaat hier snel

Deze keer binnen de 24 uur de bevalling doen zou fantastisch zijn

.