Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Allez mazelen of rode hond er nog bij, ach hij kan er maar vanaf zijn van de kinderziektes.Kleinste zit ondertussen al aan oorontsteking nr.3, maar hij doet straffer dan zijn zus, want meneer gaat wel naar de 40° koorts.
Bah, da's zo'n vies gevoel.
Geen mmr vaccins gehad?Allez mazelen of rode hond er nog bij, ach hij kan er maar vanaf zijn van de kinderziektes.
Hij wordt pas over 2 weken 1.Geen mmr vaccins gehad?

Allee seg. Dat ge dat nu niet in huis hebt't Is vandaag sobermaal op school voor Broederlijk Delen.
Gisteren in de namiddag toonde de juf hoe men verkleed naar school mag komen. Namelijk Peruviaans. Aangetoond met foto's op het scherm. De typisch kleurrijke kledij. Vorig jaar was het Afrikaanse kledij.
1. Hoe de fuck moeten wij nog aan zo'n kleren geraken?
2. Is dat niet heel stigmatiserend?
Dat hangt toch in de betere kleerkast zeker.Goh het is tenminste al kledij veralgemeend over een heel land, en niet een heel continent zeker? Ik kan me wel inbeelden hoe de gemiddelde Peruviaan dat hilarisch zou vinden.'t Is vandaag sobermaal op school voor Broederlijk Delen.
Gisteren in de namiddag toonde de juf hoe men verkleed naar school mag komen. Namelijk Peruviaans. Aangetoond met foto's op het scherm. De typisch kleurrijke kledij. Vorig jaar was het Afrikaanse kledij.
1. Hoe de fuck moeten wij nog aan zo'n kleren geraken?
2. Is dat niet heel stigmatiserend?
Verhuis komt er aan. Met Bambi ogen en een dun stemmetje: "Maar ik wil geen nieuwe vrienden maken"Wij zijn in augustus 2025 verhuisd. Gisteren zei onze oudste in de 3 kleuterklas dat ze haar oude vriendjes mist. Dan breekt mijn hart toch.
Snoep, chocolade eieren,...Iemand een goed idee voor Paasklok dingen voor negen jaar oude kinderen/meisjes? Ik heb echt geen goed idee op dit moment en ik wil ze niet echt iets geven voor binnen met te spelen.
Hier ook constant in huisOnze 5 jarigen
.
Hey bro. Six seven. Bro, kan jij dat... aaaargh.
Hier ook constant in huis
Bro
Six seven
Boeie
Mega nice
Gast
Dat dus allemaal letterlijk he! Letterlijk! Om nog aan te voegen.Kapot lekker
Tantoe goed
Hier is het elke dag zo. Het grote probleem is dat we in een wijk wonen waar veel klasgenootjes wonen, dus ze wandelen vaak effectief met allemaal naar huis.De dochter van 3.5 die in de klas met haar vriendinnen afspreekt dat ze bij elkaar gaan spelen en dan dat tegen de juffrouw vertellen, zodat die twijfelt met wie de kinderen mee moeten na school is ook fijn. Oprecht blij dat ze vriendinnen heeft, maar steeds dat drama omdat ze dan toch elk naar hun eigen huis moeten is we behoorlijk irritant.
Onze 5 jarigen
.
Hey bro. Six seven. Bro, kan jij dat... aaaargh.
Hier ook constant in huis
Bro
Six seven
Boeie
Mega nice
Gast
Kapot lekker
Tantoe goed
Spaar de frustratie op mannen, want ooit worden zijn 10 a 12 jaar. Gamen ze met vrienden en praten ze met elkaar zonder headset.Dat dus allemaal letterlijk he! Letterlijk! Om nog aan te voegen.
Wa doede gij?
Gamen ze met vrienden en praten ze met elkaar zonder headset.