Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ook. Begonnen met D-cure en dan op aanraden van de vroedvrouw overgestapt op D-ixX.Hier blijven ze het wel krijgen.
Hier had marketing toch wat langer over mogen nadenkenD-ixX.

Als Vitamine D ziek zijn voorkomt, dan wil ik niet weten wat er zou gebeuren met mijn kinderen als we er mee stoppen :')Wij geven braaf elke dag vitamine D aan onze dochter en ze is CONSTANT ziek. Dus het is alleszins geen wondermiddel.
Wij geven braaf elke dag vitamine D aan onze dochter en ze is CONSTANT ziek. Dus het is alleszins geen wondermiddel.
Wij hebben "smurfenvitamientjes", gaat prima!Same here. Aangezien de dochter nu naar school gaat zullen dat geen druppeltjes meer in de melk zijn 's Morgens, maar beertjes of dergelijke. Ik ben eens benieuwd of dat er even makkelijk in te krijgen is.
.
Ik zou het misschien beter zelf innemen, want als volwassene kom je toch vaak veel minder buiten
. Al zijn er uiteraard nog rijke bronnen van natuurlijke vitamine D zoals bepaalde vis & etc.Sowieso, ik zeg niet dat het verkeerd is. Integendeel. Maar imo is het vaak zoals onze kinderarts ook zei, de meeste kinderen hebben hier geen nood aan maar helaas maken veel ouders van hun kinderen echt wel een kamerplantje.Goh, ons kind is alles behalve een kamerplantje, komt makkelijk aan 10u buiten per week, ook in de winter, maar heeft toch een vitamine D tekort, net als ikzelf terwijl ik ook bijna aan die 10u kom.
Normaal zou dagelijks 20 minuten in het zonlicht voldoende moeten zijn, daar komen we heel ruim over. Dus ik denk dat er wel meer factoren van tel zijn (en aan de voeding zal het hier ook niet liggen).
Maar uw kinderen hebben in de winter toch sowieso al minder zonlicht dan hier (kortere dagen en meer sneeuwdagen)?Elke dag een lepel visolie!
allez dat is de theorie toch, in praktijk doen we dan niet. Vriendin moet wel vitamine D pillen nemen, ik en de kinderen hebben daar niet echt last van. Kinderen zijn dan ook regen of wind de helf van de dag buiten dus dat helpt wel
Echt combineren met kinderspul.Wil ik wat doen in de tuin, pak ik de kleine mee (2.5j) , kzeg hem speelt in uwen zandbak dan kan ik wat onkruid uitdoen en nog wat andere prutsen. Nene, meneer pakt ook zijn schep en emmer en komt naast mij zitten om heel de border uit te spitten![]()
Soms helpt hij echt maar soms ist meer saboteren.
Tzelfde met een hamer/zaag/meter. Toch maar eens zo'n speelset gaan zoeken. Alsem maar vant mijne blijft. Of tips van de diy vaders met materiaal om te gaan?