JanusDR
Well-known member
Dat klinkt wat vreemd :-DLeche League
Wel ja, dat wordt idd doorgaans afgeraden, ook in bv. de Mayo Clinic boeken die we lezen als houvast.Vroedvrouw raadde dan ook aan om te alterneren tussen fles en borst, zodat er meer per keer beschikbaar was en mijn vrouw eens 3-4u kon slapen. Natuurlijk is de vraag dan of net daardoor die productie niet lager bleef.
Om de reden die je geeft.
Juwelen met moedermelk, dat klinkt ook vreemd :-DHaha, ik heb moedermelkoorbellen,
Ja, dat ben ik ook van plan te kopen om het vrouwtje het zo makkelijk mogelijk te maken.Nu de tweede maal ook zelf een Handsfree kolf gekocht, een groot verschil met die lompe medela bak, met deze kon ik gewoon al werkend aan m’n bureau afkolven op het werk.
Ja, een babyshower dat is iets nieuw blijkbaar.zo'n twee maand voor de uitgerekende bevalling was er hier in de tuin een babyshower
Al is dat hier een uitstap met enkel de vriendinnen en vrouwelijke familieleden

Ik zou dat dan toch niet 100% vertrouwen want dan moet je ook checken wat die eten/drinken (en seksueel gedrag...Rijke Romeinen hadden slaven in dienst die borstvoeding gaven,
).

. Idem met de naam. Nadat we het geslacht wisten hadden we vrij snel een naam (op 4 maanden) en dat was ook geen geheim.