Ik ga daar toch vanuit dat ze denken aan een bacteriële infectie. Allè, ik hoop toch dat ze geen antibiotica voorschrijven op goed geluk.Zijn ze dan zeker dat het steeds bacteriële infecties zijn? Dat ze zoveel (en zwaardere) antibiotica voorschrijven?
Mijn dochter heeft tussen haar 1 en 2 jaar een stuk of 10 zware dubbele oorontstekingen gehad (met van die looporen waarbij dan haar hele bed doordrenkt was met etter, good times). Het weghalen van haar neuspoliepen was de magische wonderoplossing. Die waren te groot, waardoor alles altijd bleef zitten en broeien. Nadien geen enkele oorontsteking meer gehad, sliep ook veel rustiger*, ...
Bij ons hebben ze trouwens ook gekeken voor dat immuunsysteem, zelfs een bioptie van de trilharen in haar neus om te zien of daar niets mis mee was, kinetherapie gedaan, ... maar het moest (bij haar) dus eigenlijk allemaal zo ver niet gezocht worden. Ze wachten liever met die poliepen omdat bij het groeien er automatisch meer ruimte ontstaat in de neus, maar ik had het toch graag stukken eerder laten uitvoeren.
* De eerste weken wel heel vaak gaan kijken of ze nog ademde, want de twee jaar voordien ademde ze heel luid door die poliepen, en nadien fluisterstil![]()
Ik hoop dat het bij ons ook hetzelfde wonder doet als bij jullie, want dit is niet meer te doen voor onze dochter. Na de vorige zwaardere antibiotica en cortisone ging het lang goed, maar nu is het weer dubbel en dik terug helaas.
. Bij ons is het nu "in het seizoen" elke week een wedstrijd. Terwijl het in de herfst nog in onze (ruime) regio was (vanuit Ieper: Oostende/Kortrijk), is het dit voorjaar al bijna allemaal Gent of Brugge
.